×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
طرح استیضاح وزیر ورزش امروز تقدیم هیئت رئیسه مجلس می‌شود
بصیرت گزارش می دهد:

بهروز نعمتی نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، از جمع‌آوری امضا برای استیضاح وزیر ورزش و جوانان خبر داد و اظهار داشت: جمعی از نمایندگان مجلس در پی مشکلات موجود در وزارت ورزش طرح استیضاح آقای گودرزی را آماده کردند و تا روز گذشته این طرح 32 امضاء داشت.

وی برهمین اساس اضافه کرد: در جلسه علنی امروز مجلس نیز جمع‌آوری امضاء برای این طرح ادامه خواهد داشت و سپس تقدیم هیئت رئیسه می‌شود تا زودتر در دستور کار مجلس قرار گیرد.

این نماینده مجلس عزل و نصب‌های غیرکارشناسی، عدم رعایت صلاحیت در انتخاب مدیران، عدم نظارت بر قراردادها و دلال بازی‌ها، عدم توجه به ورزش همگانی در کشور، عدم نظارت بر نحوه فعالیت مربیان خارجی و دخالت در عزل و نصب‌های فدراسیونی را از جمله محورهای استیضاح وزیر ورزش برشمرد.

به گزارش تسنیم، خرداد ماه سال جاری نیز زمزمه استیضاح محمود گودرزی در راهروهای مجلس به گوش رسید و طبق گفته برخی نمایندگان حدود 30 نماینده پای طرحی را امضاء کرده بودند که بر اساس آن وزیر ورزش و جوانان در معرض استیضاح قرار می‌گرفت.

در آن زمان نیز موافقان استیضاح معتقد بودند که عملکرد گودرزی در مدت حضورش در راس وزارت ورزش قابل دفاع نبوده و او باید پاسخگوی عملکرد ضعیفش باشد.

طرح استیضاح وزیر ورزش در دو ماه پیش به نتیجه‌ای نرسید و از سوی متقاضیان استیضاح پیگیری نشد؛ لذا باید دید این‌بار سرنوشت این استیضاح به کجا می‌رسد.

انتهای پیام/

منبع خبر : خبرگزاری فارس

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


div id="div_eRasanehTrustseal_85706">