×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بیانیه وزارت اطلاعات درباره مجازات علیرضا اکبری

‌ ‌بیانیه وزارت اطلاعات درباره مجازات علیرضا اکبری

 

وزارت اطلاعات: درپی موفقیت سربازان گمنام در شناسایی و دستگیری یکی از مهم‌ترین جاسوس‌های انگلیس و سپس محاکمه و اجرای حکم قانونی او شاهد واکنش دیوانه‌وار دولت انگلیس بودیم.

 

با این ضربه حیثیت و اعتبار مدعی قدیمی‌ترین سرویس جاسوسی نزد افکار عمومی و سازمان‌های اطلاعاتی جهان فرو ریخت.

 

اطلاعات واصله از درون سرویس جاسوسی انگلیس نشان می‌دهد، این بحران ماهیت وجودی و کارکردی دستگاه اطلاعاتی انگلیس را زیر سوال برده‌است. در همین مدت کوتاه از رسانه‌ای شدن موضوع، درخواست‌های متعددی برای تشریح تجارب این پرونده از سوی برخی سرویس‌های اطلاعاتی دریافت شده است.

 

انگلیسی‌ها زمانی که اکبری را در دو مرحله به جاسوسی کشاندند، برای فرارش از ایران نقشه کشیدند، بیش از دو میلیون یورو به او دستمزد پرداخت کردند، خانه‌های اشرافی در وین و لندن و جنوب اسپانیا برایش تهیه کردند و خارج از روال عادی به او کارت اقامت، سپس تابعیت و گذرنامه انگلیسی دادند؛ خوب می‌دانستند که او را به سوی چه سرنوشتی سوق می‌دهند.

 

خیانت علیرضا اکبری به کشورش محصول بازی کثیف رژیم انگلیس بود و عملاً همان رژیم خبیث باید پاسخگوی انحراف، خیانت و مجازات جاسوس اکبری باشد، نه آن‌که مزدورانه لباس عزا به‌تن کند و بانگ خون‌خواهی او را سر دهد.

 

روشن است که این ضربه سخت وزارت اطلاعات بر پیکره سرویس اطلاعات مخفی انگلیس اولین اقدام ضداطلاعاتی ایران علیه انگلیس نیست و آخرین آن هم نخواهد بود.

 

از همین رو به افرادی که به هر نحو در دام سرویس‌های جاسوسی افتاده‌اند توصیه می‌شود با معرفی خود به وزارت اطلاعات از تخفیف در مجازات و رأفت اسلامی بهره‌مند شوند؛ در غیر این‌صورت از تعقیب و مجازات در امان نخواهند بود.

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


div id="div_eRasanehTrustseal_85706">