×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
جلسه مجمع طلاب لرستان با نماینده ولی فقیه

 

جلسه مجمع طلاب و فضلای شهرستان دلفان مقیم قم با نماینده محترم ولی فقیه استان لرستان حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا شاهرخی دامت برکاته

 

در این دیدار نماینده مجمع طلاب حجت الاسلام کرمی طلایی فرمود: طلاب و فضلای شهرستان دلفان جزو نخبگان کشوری، اعضای هیئت علمی دانشگاه، فعالین فرهنگی، تبلیغی، مدرسین حوزه و دانشگاه، حافظین، فعالان گروه های جهادی، متخصصین در رشته های گوناگونان پژوهشی می باشند.

 

کرمی طلایی افزود: دغدغه علما و فضلای نورآباد محرومیت مردم شهرستان است. مردمی که همیشه پای کار نظام، انقلاب و رهبری بودند. همانطوری که در اغتشاشات اخیر ملاحظه شد دشمنان، ولایت، قرآن، مساجد، حسینه ها وحجاب را مورد هدف قرار داده بودند؛ اما مردم آگاه و فهیم این شهرستان استکبار جهانی را ناکام گذاشتند؛

چنانکه با حضور حداکثری خود در ۲۲بهمن ماه عهد و میثاق خود را با رهبری عظیم الشان محکمتر گره زدند؛

 

اکنون مجمع طلاب و فضلای شهرستان از حضرتعالی به عنوان نماینده ولی فقیه، استاندار محترم و دولت مردان انقلابی چند خواسته دارند:

 

۱٫ زنان کار در شهرستان دلفان به علت فقر مالی در فصل کشاورزی، کارگری می کنند و این زیبنده جایگاه زن در نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست چاره ای باید اندیشده شود.

۲٫ ضعف اقتصادی در شهرستان موجب مهاجرت مردم می شود اما وقتی که برخی از این عزیزان بعد از سالها به شهر خود باز می گردند نه تنها از لحاظ اقتصادی پیشرفت نکرده بلکه برخی فرهنگ های غلط را به ارمغان می آورند.

۳٫ متاسفانه برخی جوانان به علت بیکاری با تحصیلات کلاسیک به قاچاق کالا روی آورده اند.

 

ایشان در پایان سخنان خود افزود:

ورود و خروج برخی از شهرستانها، شهرک های صنعتی و تولیدی است؛ اما ورودی شهرستان نورآباد، فقر و خروج آن بیکاری است؛ اکنون از حضرتعالی انتظار می رود که به مسئولین دولت انقلابی متذکر شوید که برای حل این مشکلات و معضلات تدبیری بی اندیشند.

 

بعد از سخنان حجت الاسلام کرمی نماینده محترم ولی فقیه در استان لرستان حضرت حجت الاسلام والمسلمین دکتر شاهرخی فرمود: بیشتر استان ما مبتلا به معضل بیکاری است که شهرستان دلفان نیز بدون سهم نیست وی در ادامه افزود: ما موضوعات شهرستان را پیگیری خواهیم کرد که ان شاءالله نتیجه مطلوبی حاصل شود.

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


div id="div_eRasanehTrustseal_85706">