×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دلفان آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی

دلفان آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی

 

فرماندار دلفان در جلسه شورای اداری: محوریت اصلی جلسه تمهیدات لازم جهت نظارت بر بازار و پذیرایی از مهمانان نوروزی است

 

اصغر قهرمانی فرماندار شهرستان دلفان افزود: همه ی اعضای شورای اداری در ایام تعطیلات نوروزی در جهت نظارت و تنظیم بازار نقش دارند و این وظیفه یک اداره یا دستگاه خاص نیست.

 

وی افزود : ملتی که شهادت دارد در مقابل مشکلات خم به ابرو نمی آورد، یک دنیا زور ستم، استکبار و استبداد در مقابل اراده پولادین یک ملت ایستادگی و مقابله می کنند اما مردم فهیم با قدرت در مقابل این مشکلات ایستاده اند.

 

قهرمانی فرماندار شهرستان دلفان: قطعاً تمام تلاش خود را جهت مرتفع نمودن مشکلات در سطح شهرستان را خواهیم کرد و همه ی مدیران میخواهیم تا در این راه ما را یاری نمایند.

 

وی در ادامه افزود: اعضای محترم شورای نظارت و کنترل بازار بصورت مستمر در دو شیفت صبح و عصر جهت کنترل قیمت ها فعالیت نمایند و در صورت تخلف بدون هیچگونه تعارفی با فرد خاطی برخورد شود، وضعیت بازار باید ساماندهی شود.

 

قهرمانی افزود : گشت مشترک نظارت بر بازار همیشه پای کار بوده و انتظار می رود تا پایان تعطیلات نیز طبق روال گذشته بصورت مداوم به فعالیت خود ادامه دهند، نباید افراد متخلف در امان باشند.

 

فرماندار دلفان در ادامه افزود: همه ی دستگاه های اجرایی شهرستان آمادگی پذیرایی از مهمانان نوروزی را داشته باشند زیرا مهمانپذیری از خصوصیات مهم و برجسته این دیار می باشد، پذیرایی از مهمانان نوروزی باید بصورت شایسته انجام پذیرد.

 

قهرمانی در پایان افزود: همه ی مدیران جهت آگاهی و اطلاع رسانی به کشاورزان مخصوصا بخش خاوه جهت ممنوعیت کشت محصولات آبدوست اعلام نمایند که امسال جهت مدیرت آب همکاری های لازم را بعمل آورند زیرا کمبود آب مشکلی ست که باید هرچه سریعتر مدیریت شود و چاه های غیر مجاز نیز باید پلمپ شوند.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


div id="div_eRasanehTrustseal_85706">