×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
 صریح و روشن بخشی از نقشه دشمن

صریح و روشن بخشی از نقشه دشمننه

 

🔸بدنبال حوادث اخیر کشور در چند مرحله مطالبی را عرض کردم  و بعنوان یک ایرانی که افتخار دارد جانش را در راه حفظ تمامیت ارضی کشور فدا نماید . طرح دشمنان خارجی کشور در چند گام را بصورت تحلیلی شرح می دهم.

،یقینا همه مردم فهیم ما به این نتیجه رسیده اند که یک شبکه ستادی قوی متشکل از سازمانهای جاسوسی بیگانه و جریانات مختلف ضد انقلاب پشت این داستان بوده و هستند ،لحظه ای تصمیم می گیرند و برنامه ریزی می نمایند

🔸گام اول __ منطقه غرب کشور

این منطقه بدلیل موقعیت جغرافیایی و پتانسیل های موجود در این طرح تحت مدیریت  گروههای ضد انقلاب کردی قرار گرفته است، ( این نکته ضروریست که مراد از اکراد  فقط جریانات ضد انقلاب کومله  و دمکرات  نیست  بلکه نیروهای مسلح اقلیم کردستان عراق،  گروههای مسلح کردستان ترکیه، و سوریه هم‌ با تمام ظرفیت در اختیار این پروژه قرار گرفته یا می گیرند این تمرکز نیرودر سالهای پس از پیروز ی انقلاب و حوادث کردستان اتفاق افتاد )  تا یک حلقه دیگر از روند تشکیل کردستان بزرگ تکمیل گردد این امر از نظر طراحان علاوه بر تقویت و تثبیت  موقعیت لرزان فعلی کردستان عراق گامی بلند برای تحقق رویای آنان  تحت عنوان کردستان بزرگ محسوب می گردد. از مدتها پیش جلسات  هماهنگی و کاربردی و تقسیم وظایف بین آنها و کشورهای پشتیبان انجام گرفته و دستورالعملهای موردنیاز تهیه گردیده است . هدف قرار گرفتن مقرهای آنان توسط سپاه در همین رابطه بود.

 

🔸گام دوم منطقه شرق کشور.

ماموریت اغتشاش و نا امنی در این منطقه بیشتر به گروههایی نظیر  داعش و القاعده واگذار گردیده علت آن هم این است که به لحاظ ایدوئولوژی نزدیک به فرهنگ بومی منطقه هستند، جریانان نظیر جندالله ( معروف به ریگی) بدلیل کمیت نیروی مسلح قادر به اجرای نقشه نیستند از این رو گسیل نیروهای داعش والقاعده و قرابت آنان با طالبان  می تواند یک اتحاد نا میمون را پدید آورد .( روابط بین طالبان و جمهوری اسلامی دقیقا شبیه اقلیم کردستان عراق است واین گروه حتما مزاحمت هایی را برای کشور خواهد داشت.)  تلاش طراحان تجزیه این بود در گامهای اول ودوم فشار از این دو ناحیه را بر کشور افزایش دهند و قوای مسلح ما را در دو جبهه درگیر نمایند .شواهد امر و حوادث اخیر بخوبی نشان میدهد که تمرکز آنان بیش از دیگر نقاط کشور بر این دو محور قرار داشته است.

🔸گام سوم

واگذاری بخشی دیگر از ماموریت به ترکیه و آذربایجان است آنها در ظاهر قضیه فعال نیستند و نقشی در اغتشاشات ندارند اما گزینه الحاق برخی استانهای آذری ما به آذربایجان  روی میز است و گروههای پان ترکی از سالها قبل روی آن کار کردند.  چنانچه طرح مورد نظر اجرایی می شد و تحقق پیدا می کرد امکان یک معامله بین ترکیه و اکراد وجود داشت،  خود مختاری به بخشهای کردی در ترکیه در قبال ضمیمه استانهای ترک تبار ایران به آذربایجان و در نهایت ترکیه، تنشهای موجود در منطقه بین آذربایجان و ارمنستان پیش زمینه این طرح است.

🔸گام چهارم

استمرار اغتشاشات خیابانی در  تمام نقاط کشور..‌

در این مرحله دشمن علاوه بر روشن نگهداشتن  آتش تنش های خیابانی  امیدوار بود  با توجه به مشکلات در برخی زمینه ها و گلایه های به حق مردمی بخشی از جمعیت خاکستری را به اعتراضات بکشانند و هسته های آن را گسترش دهند تا علاوه بر در گیر نمودن قسمتی از  نیروهای امنیتی  فضای عمومی کشور را به سمت هرج ومرج، و فشل نمودن سیستم اداری و راه اندازی اعتصابات گوناگون رقم بزند.

بزرگ‌نمایی حوادث میدانی و بسیج رسانه های بین المللی در اختیار و تمرکز بر هدایت اغتشاشات  و مدیریت و کنترل آن برای رسیدن به اهداف این پازل ضرورت داشت که انجام گرفت. آنها با بسیج امکانات ایرانیان خارج نشین را هم به میدان آوردند تا ذهنیت جهان را برای تغییرات در ایران آماده کنند.

دشمنان کشور ایران بر هوشمندی و بصیرت ملت ایران واقفند از این رو با پیش کشیدن  رضا پهلوی بعنوان یکی از گزینه های رهبری اغتشاشات در صدد بودند تا ملت ایران را فریب و چنین القا کنند که موضوع تجزیه کشور ساخته و پرداخته خود نظام است و هیچ گروهی بدنبال تجزیه طلبی نیست.( شعار دروغین از کردستان تا زاهدان جانم فدای ایران) یک خدعه بزرگ بود.  در حالیکه مصاحبه های ناشیانه  و عجولانه عناصری همچون رهبران حزب کومله و دمکرات برخی از سناریو پشت پرده را بر ملا نمود.

در همین فاز انجام ترورهای هدفمند و انفجارات گوناگون هم طراحی و در دست اجرا بود.

بااین وجود حتما ابعاد مختلفی از این طرح ضد ایرانی در پس پرده مانده است که در آینده بر ملا خواهد شد. آنچه که مهم است اینکه جوانان عزیز میهن ما باید بدانند که خواب های خطر ناکی برای کشور دیده شده بود و هوشیارانه باید پوزه دشمنان را بخاک بمالند.

 

✍🏻 علی محمد نظری

 

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


div id="div_eRasanehTrustseal_85706">