×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
مراسم جشن میلاد امام حسین ، ابوالفضل العباس و امام سجاد علیه السلام

 

مراسم جشنی به مناسبتهای میلاد با سعادت امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل (ع) و امام سجاد (ع) با حضور حجت الاسلام طهماسبی مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی ، سرهنگ پاسدار موسوی فرمانده سپاه پاسداران شهرستان دلفان، مهندس حسینی مدیر جهاد کشاورزی و با حضور کلیه کارکنان ادارات تابعه ، مراکز و مدیریت در محل نمازخانه مدیریت جهاد کشاورزی دلفان برگزار گردید.

در این مراسم حجت الاسلام طهماسبی ضمن خیر مقدم و تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت روز پاسدار و روز جانباز به نقش و اهمیت پاسداران در حفظ و حراست از ارزش های انقلاب اسلامی اشاره کرد، و افزود: جهاد با دشمن سعادت می‌خواهد و پاسداران انقلاب اسلامی در هر جایی که انقلاب نیاز داشته باشد آماده جهاد و افتخار آفرینی برای ایران اسلامی می باشند.

در ادامه فرمانده سپاه پاسداران شهرستان ضمن قدردانی از برگزاری این مراسم عنوان داشتند سپاه پاسداران یک ارتش یا یک نیروی نظامی مانند آنچه در سایر کشورها وجود دارد نیست. سپاه پاسداران که تشکیل آن برای حراست و دفاع از انقلاب اسلامی بود، دارای دو سرمایۀ ویژه بود که این دو سرمایۀ ویژه کمتر در نیروهای مسلح کشورهای دیگر دیده می‌شود اما سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از آغاز دارای دو سرمایۀ بسیار مهم بود: یک) سرمایۀ معنوی و دو) سرمایۀ اجتماعی. پس از سخنرانی فرمانده سپاه و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی ، نماهنگ ها و کلیپ هایی به همین مناسبت ها پخش گردید و در پایان این مراسم همکاران مهمان سفره اهل بیت بودند .

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


div id="div_eRasanehTrustseal_85706">