×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

مواظبت از حاشیه سازی طرح تحول دولت

 

🔸 این روزها بدنبال انجام اصلاحات اقتصادی دولت، گاه و بی گاه شاهد نشر خبرهایی مبنی بر گران شدن برخی اقلام مصرفی بخصوص در فضای مجازی هستیم که آرامش بازار را تحت تاثیر قرار می دهد.

🔸یکی از مواردیکه که قبلا هم بدان اشاره شده اینکه اتحادیه ها و صنوف مختلف و اطاقهای بازرگانی ، می توانند نقش مهمی در همراهی مردم با طرح گام به گام دولت داشته باشند ، همانطوریکه می توانند نقش مخربی هم ایجاد کنند.

🔸کار بزرگ دولت در جراحی اقتصاد کشور نیازمند یک عزم ملی است که همراهی و همکاری مردم محور اساسی آن می باشد. فضای سنگین جنگ روانی رسانه ایی بخصوص از طرف شبکه های برون مرزی و موج سواری و سوژه سازی برخی کاستیها و شاید هم بد مدیریتی ها ، این روزها در جامعه قابل لمس است.

🔸دولت محترم همچنان باید گام به گام مردم را در جریان فرایند اقدامات خود قرار دهد و با حاشیه سازانی که آرامش بازار و مردم را برهم می زنند قاطعانه برخورد کند. قابل توجیه نیست که رئیس یک اتحادیه یا صنف و مدیر عامل یک خودرو ساز و هر مسئول دیگری با طرح ناشیانه مطلب دلخواه خود موجب رنجش مردم شود.

اجرای طرح تحول اقتصادی در کشور ما بدلیل زیر ساخت ها و ثروت عظیم موجود حتما بدون چالش است. گرچه همزمان با اجرای این طرح مبارزه با مفاسد خصوصا مفاسد اقتصادی عرصه را بر اژده های هفت سر تنگ نموده و برای رهایی از مخمصه بیکار نخواهند نشست .اما مردم فهیم بهتر از حتی برخی مسئولین بر نقشه های بیگانگان واقفند.

🔸وظیفه اسلامی و ملی هر کسی این است که واقعیتهای موجود را از حاشیه سازیهای کاذب و شایعات بی اساس جدا نماید. بدلیل بد عمل کردن برخی صنوف و اتحادیه ها و اصناف بهانه موج سواری به بد خواهان کشور و ملت نباید داده شود . دشمنان ملت ما که خود را شکست خورده در تمام میدانها می بینند با تمرکز بر جنگ روانی و رسانه ایی قصد ایجاد بد بینی مضاعف را دارند، عملکرد برخی افراد غیر سازمانی و حتی بخش خصوصی را بهانه هجمه خود می کنند.

🔸امروز خطوط مقدم این جنگ روانی که اساتید ، نخبگان ، دانشگاهیان و فرهنگیان محترم هستند نیازمند فعالیت بیشتر است. نباید اجازه داد دشمن رخنه کند .با پوشش های چند لایه این مرحله نسبتا سخت را باید پشت سر گذاشت و همانند گذشته از این خاک ریزهای هرچند بتونی عبور کرد.

🔸به گواه تاریخ ایران ما همیشه سرافراز بوده و خواهد بود.‌ این موجها پس آبها و نخاله ها که همان مافیای پنهان در لایه های بخشهای اقتصادی هستند را از جریان ذلال این دریای بی کران جدا خواهد نمود.

همکاری دولت و ملت که این روزها شاهد آن هستیم خود بزرگترین انگیزه به دولتمردان محترم است تا گامهای خود را برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی محکمتر و بلند تر بردارند.

 

✍🏻 علی محمد نظری

 

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


div id="div_eRasanehTrustseal_85706">