×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
واکسیناسیون رایگان دام و طیور در دلفان

دهه فجر مقطع رهایی ملت ایران، بر همگان مبارک باد.

 

واکسیناسیون رایگان جمعیت دام و طیور شهرستان بر علیه بیماری تب برفکی و نیوکاسل طیور بومی بمناسبت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران.

 

 

بیماری تب برفکی یک بیماری ویروسی و با سرایت و شیوع بالاست که در صورت شیوع و واگیری در جمعیت دام سبک و سنگین خسارات اقتصادی جبران ناپذیری را به دامداران شهرستان وارد خواهد نمود.وهمچنین بیماری نیوکاسل نیز یک بیماری ویروسی است که درصورت شیوع بیماری خسارات زیادی را به اقتصاد خانوارهای روستایی وارد خواهد نمود و تهدیدی برای طیور صنعتی خواهد بود.

 

 

که در این راستا و گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر اداره دامپزشکی شهرستان دلفان همزمان با سراسر استان جمعیت دام سبک و سنگین شهرستان را برعلیه بیماری تب برفکی و نیز جمعیت طیور بومی شهرستان را در جهت کمک به اقتصاد جمعیت روستایی بر علیه بیماری نیوکاسل واکسینه خواهند نمود.

 

 

انتظار میرود در این راستای این طرحها و با تمام توان بخش دولتی و غیر دولتی ۳۰۰۰۰۰ راس دام سبک(گوسفندوبز)و۱۵۰۰۰ هزار راس دام سنگین(گاو و گوساله)و۲۰۰۰۰۰ هزار قطعه طیور بومی در جهت مقابله و ایمن سازی دام و طیور بر علیه بیماریهای ذکر شده واکسینه گردند.

 

 

لذا از کلیه دامداران عزیز شهرستان تقاضا داریم جهت ایمن سازی و مقابله با شیوع این بیماریها وجلوگیری از خسارتهای اقتصادی احتمالی با اکیپ های اعزامی دامپزشکی نهایت همکاری را داشته باشند.

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


div id="div_eRasanehTrustseal_85706">