×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
۲۲بهمن سر آغاز تحول جهانی

۲۲  بهمن ماه  سر آغاز یک تحول جهانی

 

هر کدام از انقلابهای جهان در جهت آگاهی و روند رو بجلو جامعه خود نقش اساسی داشتند و برخی هم تاثیر بین المللی بر جای گذاشتند.

اما آنچه که در قالب انقلاب اسلامی در سال ۵۷ رخ داد یک انقلاب در ابعاد مختلف بود که مهمترین شاخص آن استقلال ،آزادی، جمهوری اسلامی بود، مردم بعنوان محور و پایه اصلی انقلاب و امام ( ره) بعنوان تنها رهبر مورد وثوق همان مردم بود.

 

از دل انقلاب ۵۷ جوانانی پا به عرصه اجتماع و مدیریت کشور نهادند که با الهام از پیر و مراد خود  تمام آموزه ها وارزشهای دینی ثبت شده در تاریخ اسلام را یکجا بکار گرفتند تا گام به گام آنها را بعنوان خط ومش و راهبرد آینده خود عملا عینیت ببخشند.

🔸آنچه که در طول هشت سال دفاع مقدس اتفاق افتاد نمونه بارز و اوج آن پایبندی به اصول بود که شعاع آن  سالهای اخیر در قالب محور مقاومت  تداعی پیدا نمود و شکوه وعظمت ایران اسلامی را در عرصه جهانی به نمایش گذاشت.

 

عقب نشینی گام به گام  استکبار جهانی، و پذیرش واقعیت های انقلاب در سراسر جهان  در سایه ایثارها و از خودگذشتگی های فرزندان صادق و بی ادعای این ملت که در قالب مکتب شهید سلیمانی گسترش یافته، انقلاب عظیم ملت ایران را جهانی نمود و امروز  دلداگان این انقلاب در اقصی نقاط جهان خود را صاحب و عضو این جامعه انقلابی میدانند . ماندگاری  این اتفاق میمون در سایه پایبندی به ارزشهای والا و اتحاد و وحدت ملی با رفع مشکلات و کمبودها  حتما تدوام خواهد داشت، و این مسیر که منور است به خون پاک شهیدان والامقام  با صلابت بیشتر همچنان به پیش خواهد رفت.

حضور مردم در سالروز پیروزی انقلاب نشان پایبندی آنان به آرمانها و ارزشها و خونهای پاکی است که در این راه مقدس و پر فراز و نشیب در طول چهل وچهار سال گذشته سپری گردیده است  و نمایش اقتدار این مرزو بوم را یکبار دیگر به رخ همگان خواهد کشید.

 

✍🏻 علی محمد نظری

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


div id="div_eRasanehTrustseal_85706">