×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
جلسه توجیهی و آموزشی طرح توسعه محلات کم برخوردار و حاشیه نشین

جلسه توجیهی و آموزشی طرح توسعه محلات کم برخوردار و حاشیه نشین به ریاست فرماندار دلفان با حضور مدیرکل بیمه سلامت استان لرستان و تعدادی از مسئولان استانی و شهرستانی در سالن جلسات فرمانداری تشکلیل گردید.

فرماندار دلفان :طرح توسعه محلات کم برخوردار و حاشیه نشین، نقطه امیدی در دل مردم دلفان خواهد بود

 

جلسه توجیهی و آموزشی طرح توسعه محلات کم برخوردار و حاشیه نشین به ریاست فرماندار دلفان با حضور خانم فتحی بیرانوند مدیرکل بیمه سلامت استان لرستان و تعدادی از مسئولین استانی و شهرستانی در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

🔹 اصغر قهرمانی فرماندار شهرستان دلفان از اجرای طرح توسعه محلات کم برخوردار و حاشیه نشین در شهرستان دلفان به عنوان نقطه امیدی برای مردم این شهرستان خبر داد.

 

🔹 وی ادامه داد: محرومیت شهرستان دلفان کاملاً مشخص است و نیاز است که ادارات پای کار باشند و در این روند استفاده از خیرین دیگر جوابگو نیست که در این راستا اداره کل بیمه سلامت استان لرستان یک طرح خوبی به نام طرح حمایت از نیازمندان و تحت پوشش قرار گرفتن افراد فاقد بیمه‌ای در حال انجام است که یک نقطه امیدی در دل مردم شهرستان دلفان را روشن خواهد کرد.

🔹قهرمانی  فرماندار دلفان با اشاره به اینکه حمایت از طرح توسعه محلات کم‌ برخوردار و حاشیه نشین حمایت از نیازمندان است، بیان کرد: همه با مشارکت هم باید بتوانیم از این طرح بیشترین بهره را ببریم.

 

🔹 وی افزود: در این راستا باید اطلاع‌رسانی خوب از طریق آموزش و پرورش، ظرفیت بسیج، بخشداران، دهیاران و غیره انجام شود تا بتوانیم به خوبی این طرح را به اجرا در آوریم.

🔹 قهرمانی  در سخنان مدیرکل بیمه سلامت لرستان با عشق و علاقه به خدمت دیده می‌شود که به خاطر تلاش ها و پیگیری های مستمر در خدمت‌رسانی به مردم از ایشان و کارکنان آنها تقدیر و تشکر می‌کنیم.

 

🗒️‌

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


div id="div_eRasanehTrustseal_85706">