×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اسطوره‌ای که دشمنان اورا نابغه میپندارند

🔸 اسطوره ایکه  دشمنانش هم او را نابغه می پندارند

 

🔸گاهی در طول تاریخ ودر فواصل مختلف انسانهایی پا به عرصه جهان می گذارند که مسیر تاریخ را عوض می کنند. نمونه های آن در جهان فراوان است  و خوشبختانه  کشور ما از این نظر در جهان پیشتاز است. .شهید عزیز حاج قاسم سلیمانی یکی از آن  افراد تاریخ ساز بود.

او به همراه برخی دیگر از فرماندهان  شایستگی های خود را بعنوان  فرماندهانی شجاع، مبتکر، و متهور نشان دادند  شهید حاج قاسم در دوران فرماندهی سپاه قدس ( نیروی برون مرزی سپاه) خلاقیت های خود را به اوج رساند.پس از یازده سپتامبر و هجوم آمریکا به افغانستان  آنها با نیروی خود ساخته پنجه در پنجه بزرگترین ارتش قدرتمند جهان گذاشتند، این روند در عراق تداوم یافت و در لبنان ، سوریه ویمن که درحقیقت مبارزه تمام جهان به رهبری آمریکا با محور مقاومت به فرماندهی میدانی  حاج قاسم بود به اوج خود رسید.

🔸 عملکرد حاج قاسم در مبارزه با تروریسم بین الملل بدون در نظر گرفتن، کشور، قومیت، آئین مذهبی و … یک ماموریت الهی و جهانشمول بود از این رو محبوبیت او تا قلب آمریکا که دولتمردانش قاتل اول شهید سلیمانی بودند پیش رفت.

 

🔸هجمه های گاه وبیگاه آمریکا و غرب به نهضت حاج قاسم، جدای از شکستهای متحمل شده ترس از تداوم همان خط ومش ایشان است که در صورت پویا و مقتدر ماندن آمریکا را در چهار دیواری سرزمین خود حبس خواهد نمود.

 

🔸 اگر برخی دولتمردان نتوانستند پا به پای فکر وعمل و سرعت حاج قاسم برای رسیدن به قله های رفیع گام بردارند ،نباید امروز تاوان آن را مجسمه حاج قاسم بپردازد.

اگر برخی تریبون داران با عنوان  دفاع از مکتب حاج قاسم  مطالبی را مطرح می کنند که  خلاف منش شهید حاج قاسم است  نباید مجسمه او تاوان اینگونه کج سلیقه گیها را بپردازد.

🔸 وقتی که تاریخ جنگ های بزرگ از جمله جنگ جهانی اول و دوم  و  نقش فرماندهان مورد بررسی قرار گیرد آن وقت همگان متوجه خواهند شد که شهید سلیمانی چرا یک اسطوره است؟

🔸 اگر خدای نخواسته پای داعش و پیاده نظام آمریکا و غرب و متحدینشان به این کشور باز می شد  و فجایعه ای که انجام می دادند را به تماشا  می نشستیم آنوقت میدانستیم ،اسطورهای تاریخی بنام شهید حاج قاسم سلیمانی یعنی چه؟

 

🔸اینکه آمریکا و متحدان او حتی از مجسمه حاج قاسم واهمه دارن و چنگ اندازی به آن را در دستور کار می گذارند دقیقا  نشان از عمق شکستها و زخمهای غیر قابل التیامی است که از مکتب حاج قاسم متحمل شدند.

🔸  با فهم و تبیین درست از مکتب حاج قاسم  تمام نسل های کشور خواهند فهمید  تنها راه رسیدن به دروازه های تمدن بشری  و جایگاه واقعی ایران بزرگ  در عرصه بین المللی  راه و منش شهید سلیمانی است .

🔸آنچه  مکتب حاج قاسم را کم رنگ میکند جدای از توطئه دشمنان، کج سلیقگی  در بیان و تبیین درست  راه روش او بعنوان یکی از اسطورههای تاریخ ساز ایران اسلامی خواهد بود.

از این رو باید از مکتب ، و محتوای سازمانی  او مراقبت نمود.

 

✍🏻 علی محمد نظری

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


div id="div_eRasanehTrustseal_85706">