×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
اولین روز از هفته جهاد کشاورزی شهرستان دلفان

در اولین روز از هفته جهاد کشاورزی ،مدیر جهاد کشاورزی به همراه روسای ادارات تابعه و مراکز و جمعی از کارکنان مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان دلفان با امام جمعه محترم شهرستان دیدار کردند.

مهندس حسینی مدیر جهاد کشاورزی در این دیدار ضمن تبریک میلاد فرخنده علی بن موسی الرضا (ع) ، هفته جهاد کشاورزی را به جامعه کشاورزی دلفان تبریک گفت. وی با اشاره به تلاش شبانه روزی و صادقانه کارکنان جهاد کشاورزی در خدمت رسانی به کشاورزان منطقه افزود: کارکنان سازمان فرهنگ جهادی را سر لوحه کار خود قرار داده اند و بی ادعا تمام تلاش خود را در جهت توسعه بخش کشاورزی به کار گرفته اند. در ادامه مهندس حسینی مدیر جهاد کشاورزی گزارشی از فعالیت های یکساله جهادکشاورزی ارائه نمودند.

سپس حجت السلام والمسلمین حاج آقا خانی ضمن تبریک متقابل میلاد با سعادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت آقا امام رضا (ع) و تبریک هفته جهاد کشاورزی و ارج نهادن به زحمات کشاورزان زحمتکش و کارکنان این مدیریت ، کشاورزی را منبع مهم درآمد شهرستان معرفی نمود و عنوان داشتند: حوزه جهاد کشاورزی حوزه گسترده ای است و کارهای خوبی تا کنون در این حوزه انجام شده است که جای تقدیر دارد.

در ادامه خانی امام جمعه شهرستان بیان داشت: کشاورزی جزو حلالترین شغل در دنیا محسوب می شود و با پشتکار این قشر زحمتکش ما توانسته ایم از واردات بسیاری از تولیدات در کشور بی نیاز باشیم و توجه به آن بسیار مهم بوده چرا که زمینه ی اشتغال زایی فراوانی برای روستاییان به وجود آورده است.

وی خاطر نشان کرد: آنچه از مسئولین انتظار هست طبق فرمایشات مقام معظم رهبری بحث عدالت است که باید سرلوحه کار مدیران بخصوص مدیران جهاد کشاورزی که با کشاورزان زحمتکش سرو کار دارند باشد.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


div id="div_eRasanehTrustseal_85706">