×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بازدید فرماندار از گلخانه شهرستان دلفان

بازدید فرماندار دلفان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان از میزان پیشرفت فیزیکی اولین گلخانه هیدرو پونیک شهرستان

اصغر قهرمانی فرماندار دلفان و مهندس حسینی مدیر جهاد کشاورزی و مهندس مرادی مسئول واحد باغبانی مدیریت جهاد کشاورزی دلفان از گلخانه آقای جعفری در روستای شترخفت بازدید بعمل آوردند.

در طی این بازدید آقای قهرمانی عنوان داشتند کشت گلخانه‌ای می‌تواند به صرفه جویی ۷۵ درصدی در مصرف آب و تولید بیشتر کمک کند.

مهندس حسینی با بیان اهمیت احداث گلخانه در سطح شهرستان اظهار داشت از ابتدای سال تاکنون ساخت سه واحد گلخانه هیدرو پونیک با مساحت ۹۰۰۰ متر مربع در شهرستان با اعتباری بالغ بر۷۰میلیارد ریال از اعتبارات تبصره ۱۸و ۵۰میلیارد ریال از آورده شخص شروع شده است که انشالله تا دهه فجر به بهره برداری خواهند رسید و اشتغال مستقیم بیشتر ۱۵نفر را در پی خواهد داشت.

ایشان تصریح کرد در کل با افتتاح این سه واحد گلخانه تولید گلخانه ای شهرستان به ۱۵۰۰تن در سال خواهد رسید

این گلخانه با متراژ ۲۰۰۰ متر مربع و تولید سالانه ۳۰۰تن ،واشتغال زایی مستقیم ۴نفر، با اعتباری بالغ بر۲میلیاارد و ۱۶۰میلیون تومان در دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.

کشت گلخانه با صرفه جویی ۷۵درصدی مصرف آب تولیدی بیش از ده برابری را نیز در خارج از فصل تولید در پی خواهد داشت. وی در ادامه افزود : گلخانه هیدرو پونیک آقای جعفری بامتراژ ۲۰۰۰ متر مربع و تولید سالانه ۳۰۰تن ،واشتغال زایی مستقیم ۴نفر، با اعتباری بالغ بر۲میلیارد و ۱۶۰میلیون تومان در دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


div id="div_eRasanehTrustseal_85706">