×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 21 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 13 خبر
برخورد جدی و بدون اغماض با ارازل و اوباش

رزم در نشست مشترک با قضات دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان: برخورد جدی، قاطع و بدون اغماض با اراذل و اوباش و مرتکبین جرایم مهم کماکان در اولویت دادگستری استان است.

ریاست کل دادگستری استان لرستان در نشست مشترک شورای معاونین دادگستری استان با قضات دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مؤثر همکاران قضایی و اداری در تأمین امنیت مطلوب استان لرستان گفت: الحمدلله استان لرستان امن‌ترین استان کشور است و مردم این استان که انقلابی، ایثارگر و ولایت مدار هستند، مستحق هرگونه خدمت می‌باشند.

محمد رزم افزود: ما در دستگاه قضایی و مراجع امنیتی شرعاً وظیفه داریم که امنیت مردم را در حد اعلاء تأمین نماییم و با توجه به شاخص¬های مربوطه به شخصه معتقدم لرستان امن‌ترین استان کشور می‌باشد.

ایشان گفت: در سال گذشته با تلاش شبانه روزی همکاران محترم قضایی و مراجع ضابط بحمدلله چند باند سرقت مسلحانه در استان کشف و اعضاء آنها شناسایی، دستگیر و تحت تعقیب قرار گرفتند و در همه پرونده‌ها برای متهمین کیفرخواست صادر شد.

وی گفت: لازم است حفظ امنیت استان مورد توجه و اهتمام ویژه قرار گیرد و در این راستا دادگستری استان بدون اغماض و با جدیت و قاطعیت با اراذل و اوباش، مرتکبین قتل های عمدی، سرقت‌های مسلحانه، قاچاقچیان سلاح و مهمات و مواد مخدر، عوامل تیراندازی، اختلاس و ارتشاء و دیگر جرایم مهم برخورد خواهد نمود.

ریاست محترم کل دادگستری استان در بخش دیگری از سخنان خود در این دیدار با اشاره به شعار سال مقام معظم رهبری مدظله‌العالی گفت: همه ما موظف هستیم برای تحقق این دستور ولی فقیه تلاش نموده و دادگستری استان امسال نیز از تمامی ظرفیت‌های قانونی در راستای رشد تولید و حمایت از واحدهای تولیدی و کارخانجات استان استفاده خواهد کرد.

 

رزم گفت: انجام صحیح و شایسته وظایف ما مستلزم برنامه‌ریزی دقیق است و در برنامه عملیاتی سالجاری دادگستری استان موضوعات مهمی همچون کاهش پرونده‌های موجودی و افزایش مختومه، اتقان آراء، اجرای احکام، دادرسی الکترونیک و … پیش بینی شده و بر اجرای کامل برنامه عملیاتی مصوب در سطح استان نظارت معمول خواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


div id="div_eRasanehTrustseal_85706">