×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
برگزاری جشن انقلاب اسلامی در دبیرستان دکتر حسابی

 

جشن روزهای انقلاب با حضور حجت‌الاسلام طهماسبی مسئول کمیته روستایی و عشایری دهه مبارک فجر شهرستان، مدیران و دانش آموزان در محل دبیرستان دخترانه شبانه روزی دکتر حسابی روستایی ها برگزار گردید

حجت‌الاسلام طهماسبی در این مراسم ضمن تبریک ایام فرخنده دهه مبارک فجر عنوان داشتند اگر به هر قسمتی از کشور نگاهی بیندازیم شاهد تغییرات مثبت و رو به رشدی که همه به برکت انقلاب رقم خورده است خواهیم بود و خیلی ها می خواهند این مهم را نادیده بگیرند ولی این مورد امکان پذیر نیست و ما با افتخار از تمام بحران ها و اتفاقات با سربلندی خارج شده ایم.

وی افزود: یک مقایسه سرانگشتی این موضوع را به ما نشان می‌دهد که همیشه مردم به عنوان اصلی‌ترین و مهم‌ترین رکن این انقلاب و کشور به حساب آمده اند. ایشان افزود : در آموزش، اقتصاد، پزشکی، سلامت، صنعت و … قبل از انقلاب کجا بودیم و الان در کجا قرار داریم؟ لازم است که قدر بدانیم، پشتیبان ولایت فقیه و انقلاب باشیم و تلاش کنیم به عنوان دانش آموز اولا سطح خودمان را و بعد کشور را از جایی که قرار دارد بالاتر ببریم.

در ادامه حجت‌الاسلام طهماسبی از نمایشگاه فعالیتهای دانش آموزان بازدید بعمل آوردند.

 

اجرای موسیقی اشعار انقلاب،گروه سرود و اهدای جوایز به دانش آموزان برتر تحصیلی و رتبه های برتر مسابقات فرهنگی و هنری از مهم ترین برنامه های این مراسم بود.

 

 

قاسم پیری علی آبادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


div id="div_eRasanehTrustseal_85706">