×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
برگزاری مجمع طلاب و فضلای دلفان

جلسه مجمع طلاب و فضلای شهرستان دلفان

 

دراین دیدار حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین حسینی نوری امام جمعه محترم شهریار (امام جمعه اسبق شهرستان دلفان) به عنوان مهمان و سخنران ویژه دعوت شده بود.

حسینی نوری شخصیتی است که بعد از سالها دوری از شهرستان دلفان به خاطر زهد، تقوا، ساده زیستی و انس با مردم و روحانیت آن دیار از محبوبیت بالایی برخوردار هستند به طوریکه رابطه این عالم و مردم همچنان برقرار است.

دراین دیدار حسینی نوری فرمود: نشانه بارز روحانیت زهدوتقوا است چون علما راهنما و هدایت گر مردم هستند. همه بدانیم روحانیت نماد و آینه مردم درتقلید بوده، پس برای حفظ و سیانت این جایگاه باید همت و تلاش شود تا شأن و منزلت واقعی آن محفوظ بماند، تا جامعه سعادتمند شود.

حسینی نوری گفت: سربازی امام زمان عجل الله فخر و افتخار ماطلاب است، چه راهی بهتر و نیکوتر از آن، باید دراین مسیر خدمتگزار به اسلام عزیز، اهل‌ بیت علیهم السلام و ملت شریف خود باشیم و از هرگونه صفت ناپسند دوری و اجتناب شود تا رضایت خدای سبحان و حضرت ولی عصر ارواحناه فدا حاصل گردد.

 

قبل از بیانات حسینی نوری، حجت الاسلام والمسلمین دکترمحمدتقی محمدیان درجمع علما فرمود: تعقل و تفکر در خودشناسی یکی از مهمترین شاخص‌های موفقیت و خودسازی یک انسان است.

 

درپایان جلسه نماینده مجمع طلاب شهرستان دلفان، کرمی طلایی ازحضور همه عزیزان به ویژه حجت‌الاسلام سیدحسینی نوری به خاطر ارتباط، تعامل و عدم فراموشی مردم آن دیار خاصه، روحانیت عزیز بسیار تشکر و قدردانی کردند.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


div id="div_eRasanehTrustseal_85706">