×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
برگزاری گرامیداشت هفته بسیج در جهاد کشاورزی شهرستان دلفان

 

به مناسبت هفته بسیج مراسمی با حضور حجت الاسلام طهماسبی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی دلفان و کارکنان مدیریت ،مراکز وادارات تابعه در محل نمازخانه مدیریت جهاد کشاورزی برگزار گردید.

در ابتدای این مراسم حاج اقا طهماسبی ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران و تبریک هفته بسیج بر نقش بسیج در سرافرازی و موفقیت ایران اسلامی تأکید و با اشاره به رشادتها و نقش بسیج در حفظ و حراست از میهن اسلامی از ابتدای انقلاب تاکنون بر استمرار تفکر و رویکرد بسیجی در جامعه اسلامی و ضرورت حفظ تفکر بسیجی در زمان حال تأکید کرد. ایشان در ادامه با اشاره به وقایع و اغتشاشات اخیر در کشور عنوان داشتند: فتنه اخیر به لحاظ عملیاتی بر یک محور متمرکز نبود و شاهد جنگی ترکیبی بودیم. هدف اصلی دشمن از این اغتشاش‌ها سرنگونی نظام دینی به وسیله مردم ایران عنوان شده‌است؛ توسعه اقدام‌های خرابکارانه، همزمان با پشتیبانی از اغتشاشات و مسلح کردن خائنین به این ملت نیز جزو برنامه‌هایشان بود تا کنار اغتشاش‌ها و خراب‌کاری‌ها عملیات مسلحانه هم داشته باشند. ایشان یادآور شد: به‌رغم وجود برخی مشکلات که عمده ان تحریم های ظالمانه دشمن بود، اما جمهوری اسلامی از این فتنه نیز به عنوان یک فرصت استفاده کرد ودشمن را نا امید کرد

در ادامه مراسم جناب آقای مراد صفری از پیشکسوتان عرصه ایثار ، جهاد و شهادت به بیان خاطره هایی از دوران دفاع مقدس پرداختند و عنوان داشتند از جوانان می‌خواهم حرمت جانبازان و ایثارگران را بیش از پیش نگه دارند، همچنین جوان‌ها باید تحقیق کنند زیرا رشادت رزمندگان ما بسیار فراتر از این‌ها بوده و باید با واقعیت و مستندات جنگ آشنا شوند، در هر چیزی فکر و اندیشه کنند و بعد تصمیم گیری کنند تا به آنچه منطقی و عقلانی است، برسند.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


div id="div_eRasanehTrustseal_85706">