×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بیانیه سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام لرستان

بیانیه سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام لرستان در واکنش به اقدام موهن نشریه فرانسوی

 

سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام استان لرستان در بیانیه‌ای اقدام موهن نشریه مبتذل فرانسوی به مرجعیت دینی و اسلامی را محکوم کرد.

 

در این بیاینه آمده است:

اقدام موهن و نابخردانه نشریه مبتذل فرانسوی به مرجعیت دینی و اسلامی، رسوا کننده چهره مخدوش و کریه غرب و نمایانگر پوشالی بودن آزادی ادعایی آنهاست.

 

چراغ فروزان مرجعیت علمی و دینی اسلام متصل به خزائن و معادن معنوی و الهی، هرگز خاموش شدنی نیست. وقوع رویدادهایی از این دست نشان دهنده اوج تزویر سران غربی، سردرگمی و هراس جوامع سکولار و خودکامگی و استبداد تفکر ماتریالیستی است که به پوچی و انزوای هر چه بیشتر این جوامع منجر گشته و باعث به وجود آمدن انواع مشکلات روحی و روانی از جمله خودکشی، آزار و اذیت جنسی و خشونت و توهین به ادیان الهی و …در این کشورها گشته است.

 

بدون شک این اقدام شنیع، که در اتاق‌های فکر رسانه‌های غربی و برای ضربه زدن به باورها و ارزش‌های دینی و اعتقادی و انحراف افکار عمومی از معارف مکتب نورانی اسلام و اهل بیت(ع) طراحی شده و مصداق جنگ ترکیبی و رسانه‌ای دشمنان علیه اسلام و انقلاب است.

 

انقلاب اسلامی ایران با هدایت‌های حکیمانه امام راحل و مقام معظم رهبری امروز به یک قدرت مطلق در منطقه تبدیل شده و کینه دشمنان این انقلاب شکوهمند ریشه در این اقتدار و حقانیت گفتمان انقلاب اسلامی و مقاومت در برابر توطئه‌های استکبار جهانی دارد.

 

بدون شک دولت فرانسه مسئول عواقب این اهانت بی‌شرمانه علیه مرجعیت است و مقامات این کشور باید در پیشگاه ملت فهیم و بصیر ایران اسلامی و یکایک مسلمانان و آزادیخواهان جهان پاسخگو باشند.

 

بی گمان مردم و جوانان مسلمان در سراسر گیتی با شجاعت و هوشیاری از همه ظرفیت های قانونی، قدرت های ملی و مردمی و سرمایه های اجتماعی برای تحت تعقیب قرار دادن و مجازات مجرمان و آمران این بی شرمی بهره برده و احساسات پاک و انزجار خود را نسبت به این هجوم شیطانی نشان خواهند داد و آن را محکوم خواهند کرد و مطالبات خود را فریاد خواهند زد.

 

از دولت های مستقل و آزاده، قوه مجریه و دستگاه قضایی، وزارت خارجه و سایر نهادهای جمهوری اسلامی ایران انتظار می‌رود همه توان خود را برای برخورد با این اقدام ناپسند و پیشگیری از وقوع مجدد چنین جنایاتی بکار گیرند و این پرونده را پیگیری و نتایج آن به محضر ملت عظیم الشان و همه آزادگان سراسر جهان گزارش نمایند.

 

وَسَیَعلَمُ الَّذینَ ظَلَموا أَیَّ مُنقَلَبٍ یَنقَلِبونَ (و آنها که ستم کردند به زودی خواهند دانست که بازگشتشان به کجاست!)

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


div id="div_eRasanehTrustseal_85706">