×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بیش از ۲۳۰ طرح عمرانی و اقتصادی در هفته دولت در سلسله افتتاح و بهره برداری می شود 

بیش از ۲۳۰ طرح عمرانی و اقتصادی در هفته دولت در سلسله افتتاح و بهره برداری می شود

 

فرماندار سلسله با گرامیداشت آغاز هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، گفت: در هفته دولت بیش از ۲۳۰ طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان سلسله افتتاح و بهره برداری می شود.

 

مسلم مرادی با بیان اینکه هفته دولت فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای نظام اسلامی است، اظهار داشت: در هفته دولت امسال بیش از ۲۳۰ طرح عمرانی،‌ آموزشی، کشاورزی، صنعتی و تولیدی در شهر و مناطق مختلف روستایی شهرستان سلسله افتتاح می‌شود.

 

وی با اشاره به مهمترین پروژه‌های قابل بهره برداری در هفته دولت در شهرستان سلسله، افزود: افتتاح شرکت داروپخش با تلاش های نماینده سلسله و دلفان، افتتاح مرکز انتقال خون، کانون پرورش فکری شماره ۲، چندین مجتمع پرواربندی، بهسازی و آسفالت معابر روستایی، پست برق، افتتاح پل چندین سال بلاتکلیف مانده روستای چم گرگعلی، جدول گذاری معابر روستایی، چند طرح آموزشی، ۹۰ طرح اشتغالزایی بهزیستی، ۹۰ طرح اشتغالزایی بنیادبرکت، ۲۹ طرح اشتغالزایی کمیته امداد و یک طرح پرورش قارچ دکمه ای از مهمترین طرح های قابل بهره برداری در هفته دولت در این شهرستان است.

 

فرماندار سلسله با اشاره به استاندار محترم لرستان و معاونین ایشان برای شرکت در برنامه های هفته دولت شهرستان سلسله در روز چهارشنبه، گفت: همچنین دیدار با امام‌جمعه، غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا، بیان عملکرد در خطبه های نمازجمعه از اهم برنامه‌های هفته دولت در این شهرستان است.

 

مرادی با تاکید بر اینکه طرح‌های عمرانی و اقتصادی آماده بهره‌برداری شهرستان در هفته دولت در جای خود حائز اهمیت است، تصریح کرد: مهم‌تر از آن، استفاده از فرصت این هفته برای تبیین گفتمان «دولت مردمی، ایران قوی» در یک‌سالگی دولت سیزدهم است.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


div id="div_eRasanehTrustseal_85706">