×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تشییع پیکر ریاست دادگستری پلدختر

‍ ‍

تشییع پیکر رییس فقید دادگستری پلدختر بردستان مردم قدرشناس در شوراب خرم آباد

روز یکشنبه پیکر “مهدی بیرانوند” رییس فقید

دادگستری پلدختر بردستان مردم قدرشناس و مسئولان استانی و شهرستانی در

شوراب  محمودوند خرم آباد تشییع شد.

 

در مراسم تشییع و تدفین پیکر”مهدی بیرانوند” رییس فقید دادگستری پلدختر “محمد رزم” رییس کل دادگستری ، داریوش شاهون وند، دادستان خرم آباد،  قضات

و کارکنان دادگستری  استان ،

“مرتضی محمودوند” و “سیدحمیدرضا کاظمی”نمایندگان خرم آباد و پلدختر در مجلس ، سردار “یحیی الهی” فرمانده انتظامی و “علیرضا شیروی” مدیرکل صداو سیما حضور داشتند.

علاوه بر مسئولان یادشده ، “بیژن سوری” ، “عسکرزاده” روسای دادگستری دورود و دلفان،حجت الاسلام والمسلمین  “سیدمحسن موسوی”امام جمعه ، “حمید خادم”سرپرست فرمانداری ، “علی امرایی” دادستان ، سرهنگ کریمی فرد فرمانده سپاه ناحیه،معاونان فرمانداری پلدختر،  وکلای دادگستری پلدختر، شوراهای حل اختلاف  جمع کثیری از مسئولان شهرستان های خرم آباد، چگنی و پلدختر و قضات و کارکنان دادگستری لرستان وجمع کثیری از مردم روستای شوراب محمودوند و روستاها و شهرهای اطراف  نیزدر مراسم تشییع پیکر “مهدی بیرانوند” رییس فقید دادگستری پلدخترحضورداشتند.

در این مراسم محمد رزم  رییس کل دادگستری استان لرستان ضمن گرامی‌داشت هفته بسیج و یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: مرحوم مهدی بیرانوند قاضی باخلاق و باتقوا و فردی نیکنام در لرستان بود که روز گذشته به دلیل ایست قلبی جان باخت.

وی خاطرنشان کرد: این عزیز سفر کرده از قضات عادل دادگستری استان و دارای شخصیتی مومن و شجاع بود که مخلصانه و دلسوزانه منشا خدمات بسیار ارزشمندی در دستگاه قضایی بود.

رئیس کل دادگستری لرستان با بیان اینکه مرحوم بیرانوند در قضاوت بی‌نظیر و بی‌طرفی بود، افزود: وی قضاوتی عادلانه در عین مردم داری داشت.

رزم بیان داشت: طی ۲ سالی که مرحوم سمت رئیس دادگستری شهرستان پلدختر را بر عهده داشت، یک نفر ارباب رجوع به عملکرد وی اعتراض نداشت، با متانت و صداقت در رفتاررو گفتار و کردار در حل مشکلات مردم کوشا بود.

وی با بیان اینکه همه در برابر اراده و مشیت الهی تسلیم هستیم،‌ گفت: این دنیا مزرعه آخرت است و این مراسم تشییع را برای عبرت گذاشته‌اند‌، از این‌رو باید با عمل صالح و رفتاری درست توشه خوبی برای آخرت جمع‌آوری کنیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


div id="div_eRasanehTrustseal_85706">