×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
جشن انقلاب اسلامی در روستای دو راهی زالی

 

ششمین روز از دهه مبارک فجر جشن روزهای انقلاب با حضور حجت‌الاسلام طهماسبی مسئول کمیته روستایی وعشایری دهه فجر شهرستان و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی، حجت‌الاسلام رشنو امام جماعت روستای دو راهی زالی، یوسفی فرمانده حوزه شهید رجایی، مهندس کاکولوند مسئول مرکز جهاد کشاورزی میربگ و دهیار و اهالی روستای دو راهی زالی در مسجد روستا برگزار گردید.

حجت‌الاسلام طهماسبی به عنوان‌ سخنران این مراسم عنوان داشتند : امروز که انقلاب به چهل و چهارمین سالگی رسیده است، به خود می بالد و افتخار می کند که به پشتیبانی این مردم ولایت مدار در مسیر انقلاب با اتحاد در مقابل دشمن محکم ایستاده و نظامش را پاس می دارد.

وی اظهار داشت: دهه فجر فرصتی مغتنم برای ارائه عملکرد و دستاوردهای نظام و امیدآفرینی برای مردم بوده و هدف از برگزاری برنامه‌های دهه فجر، احیا و یادآوری مفاهیم و ارزشهای انقلاب اسلامی است بنابراین تبیین دستاوردها، افتخارات و برکات عظیم انقلاب اسلامی و انتقال آن به نسل‌های آینده دارای اهمیت ویژه ای است.

برگزاری نماز جماعت ظهر و عصر، اجرای سرودهای انقلابی، اجرای دکلمه و برگزاری مسابقه از جمله برنامه های صورت گرفته در این جشن بود.

در پایان به برگزیدگان مسابقه و قاری قران و گروه سرود و دانش آموزان برتر مدارس روستا با اهداء جوایز نقدی و بسته های فرهنگی تقدیر و تشکر به عمل آمد.

 

گزارش تصویری از مراسم جشن انقلاب اسلامی در روستای دو راهی زالی شهر نورآباد دلفان

 

 

قاسم پیری علی آبادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


div id="div_eRasanehTrustseal_85706">