×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
جلسه شورای قضایی لرستان

جلسه شورای قضایی استان لرستان

حجت الاسلام والمسلمین سعید شهواری رئیس کل دادگستری استان لرستان در جلسه شورای قضایی استان ضمن خیر مقدم به حضار در جلسه، بیان کرد: سعی میکنیم جلسات شورای قضایی را به صورت ماهانه برگزار کنیم و برای این جلسات دستور کار تعریف کرده و با توجه به اینکه فعالیت دادگستری و سازمان های تابعه برنامه محور است یکی از کارهایی که در جلسات شورای قضایی پیگیری خواهیم کرد مسئله تحقق برنامه ها در یک بازه زمانی و بطور مستمر می باشد.

وی ضمن اشاره به اینکه برخی از برنامه‌ها نقطه تلاقی در سازمانهای مختلف تابعه دارند و برنامه ها بایستی متوازن پیش بروند، گفت: ملاک ارزیابی در پایان کار میزان تحقق برنامه های تحولی و ابلاغی است که بایستی در این راستا تمام تلاش و کوشش خود را به کار گیریم.

شهواری تاکید کرد: هر یک از سازمان های تابعه برنامه هایی دارند که بایستی به دقت اجرا شود، یکی از چیزهایی که بایستی به صورت جدی پیگیری شود مسئله حد نگاری است و لازم است که در این راستا موانع شناسایی و با هماهنگی و همکاری همه دستگاه ها به سرعت رفع شوند.

رئیس شورای قضایی استان ضمن اشاره به اینکه معیشت مردم مسئله ای بسیار مهم است، افزود: سازمان تعزیرات بایستی برای جلوگیری از مشکلات حوزه خود برنامه محور بوده و برای هر مسئله ای برنامه ریزی کرده و آنها را به خوبی اجرا نماید.

وی شورای قضایی را شورایی برای خدمت به مردم و تحقق ماموریت های قوه قضاییه دانست و افزود: یکی از مسائل و برنامه‌های دادگستری دادرسی الکترونیک است که زیرساخت های آن فراهم شده و بایستی به نهایت خود برسد.

شهواری به دادستان مرکز استان تاکید کرد: بایستی نظارت بیشتری بر ورود افراد به زندان صورت بگیرد و دادسرا ها در صدور قرارهای منتهی به بازداشت دقت و نظارت جدی و کافی داشته باشند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


div id="div_eRasanehTrustseal_85706">