×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
جلسه شورای معاونین دادگستری لرستان

جلسه شورای معاونین دادگستری استان لرستان

حجت الاسلام والمسلمین سعید شهواری رئیس کل دادگستری استان لرستان در جلسه شورای معاونین دادگستری این استان ضمن سلام و خیر مقدم به حضار و نیز تسلیت سالروز شهادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت امام جعفر صادق علیه السلام، بیان داشت: امام صادق علیه السلام می فرمایند «ای شیعیان ما آبرو و زینت ما باشید و باعث بی آبرویی ما نباشید، با مردم خوب صحبت کنید زبان تان را حفظ کنید و از حرف های زشت بپرهیزید» از این رو شیعیان باید در همه امور زندگی، رفتار، گفتار و اعمال شایسته داشته و مانند ائمه الگو باشند.

 

وی ضمن تاکید بر اینکه رئیس کل دادگستری بایستی با مردم تعامل و ارتباط مستمر داشته باشد، افزود: در این راستا سامانه پیامکی جهت ارتباط مستقیم مردم از سراسر استان با رئیس کل راه اندازی خواهد شد و این پیامک ها بعد از وصول توسط بنده به بخش‌های مختلف دادگستری جهت پیگیری دقیق و اعلام نتیجه به شخص پیامک کننده باز ارسال میشود.

 

شهواری راه اندازی سامانه پیامکی را راهی برای کسب سریع اطلاعات توسط مردم دانست و افزود: این سامانه می تواند جهت کسب گزارشات مردمی بدون واسطه و سریع مفید و موثر بوده و همچنین ما در دادگستری در دسترس مردم هستیم و گزارش های آنها را مستقیم و بدون واسطه خواهیم شنید.

 

نماینده عالی دستگاه قضایی در استان در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: برای هفته قوه قضاییه از هم اکنون بایستی برنامه ریزی کرد و این هفته را هر چه بهتر و در شان شهدای قوه قضاییه برگزار نمود.

 

وی گفت: از آنجا که ما وظیفه داریم خدماتمان را به راحتی در دسترس مردم قرار دهیم و مردم بتوانند به راحتی با دادگستری ارتباط داشته باشند میز خدمت به صورت هر چند وقت یکبار توسط بنده و معاونین در مصلای نماز جمعه الغدیر خرم آباد برگزار خواهد شد.

 

وی تاکید کرد: استقرار شعب صلحی در اجرای احکام در رابطه با پرونده های دیه و رد مال می‌تواند مفید و موثر باشد.

 

شهواری افزود: در زمینه آرا جایگزین حبس بایستی آموزش های لازم و راهکار های ضروری به کارکنان و قضات آموخته شود تا حتی‌الامکان از حبس افراد جلوگیری بعمل آید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


div id="div_eRasanehTrustseal_85706">