×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
دعوت قرارگاه گام دوم دلفان از مردم ولایت مدار

دعوت قرارگاه راهبردی گام دوم دلفان از مردم ولایت مدار شهرستان دلفان جهت شرکت در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه ۱۴۰۲

 

متن پیام دعوت از مردم ولایت مدار شهرستان دلفان به شرح ذیل می باشد…

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

««گرامی باد دهه فجر و سالروز ولادت آزادی و خودباوری و تمسک به شجره طیبه ولایت در سایه سار اسلام ناب محمدی (ص) و فرخنده و شیرین باد بر کام ملت مبارز و سربلند ایران اسلامی و دستاوردهای اعجاب انگیز فرزندان روح الله کبیر در حوزه دانش و فناوری.

 

بی تردید نظام جمهوری اسلامی ایران دستاورد خون هزاران شهید و صبر و پایداری اسطوره ای مردم رنج کشیده ای است که آرمان های بلند اندیشه ی اسلام ناب محمدی (ص) را به حوائج پست مادی و جهاد و استقامت در مسیر حق را بر عافیت طلبی قرین ذلت ترجیح دادند.

 

انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب عظیم فرهنگی است که اصلی ترین پیام آن، بازگشت به شالوده اصیل انسانیت و حرکت بر مدار اخلاق الهی است، همانیکه پیامبر اعظم اسلام آن را بزرگ ترین هدف رسالت خود عنوان فرموده اند.

 

اینک که ۴۴ سال از عمر پربرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می گذرد و پژواک صدای ملت ایران در اسلام خواهی و استقلال طلبی در ورای مرزها به نیکی شنیده می شود برخی بی اخلاقی ها و حرمت شکنی ها در ساحت سیاسی کشور می تواند به حیثیت ملی لطمه وارد کند.

 

از طرف دیگر، نظام جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر تدابیر ولایت فقیه و با محوریت قانون اساسی به عنوان میثاق ملی راه هرگونه بن بست، بحران و یا حتی اختلال و سستی رادر مسیر آرمان های بلند خود بسته است و قوای سه گانه بر اساس تفکیک قوا و تقسیم وظایف برای تمشیت امور جامعه و اداره کشور باید بر اساس قانون حرکت کنند.

 

آنچه در این مسیر انتظار می رود آن است که هیچ کس برای خود امکان خیره سری و خودمحوری در برابر قانون قائل نشود و ناکامی در اصول ادعاهای زیاده خواهان غیرمنطقی و دردساز برای کشور را به انسداد ساختار در مجاری قانونی نظام تعبیر نکنند.

 

ضمن قدردانی از مقاومت ستودنی ملت واجرای صدها برنامه مردمی در جشن ملی ۱۴۰۱ وتلاش کمیته های برگزاری دهه فجر؛از مردم ولایتمدار وافتخار آفرین شهرستان دلفان دعوت به عمل می آید برای تجدید میثاق با آرمان های والای امام راحل (ره)، مقام معظم رهبری (نفسی فداه) و شهدای گلگون کفن انقلاب، دفاع مقدس، مدافعین حرم و امنیت و سلامت کشور، با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی، در کنار هم با وحدت و یکپارچگی در راهپیمائی یوم الله۲۲ بهمن شرکت نموده و عزم راسخ خود را برای پیروزی نهائی جبهه ایمان بر کفر و نفاق اعلام دارند.

 

 

 

روابط عمومی قرارگاه راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی شهرستان دلفان

 

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


div id="div_eRasanehTrustseal_85706">