×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 9 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دیدار حجت الاسلام و المسلمین سعید شهواری با اعضای هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری استان

دیدار حجت الاسلام و المسلمین سعید شهواری با اعضای هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری استان

 

حجت الاسلام و المسلمین سعید شهواری رئیس کل دادگستری استان لرستان در دیدار با اعضای هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری استان، بیان کرد: جهت کار و تلاش وکلا در همان مسیری است که دادگستری طی می کند و نقش آنها بسیار مهم است.

وی با اشاره به اینکه دخالت وکلا در پرونده یک امر قانونی است، ابراز داشت: این مسئله باید مورد توجه قرار گیرد که تمام تلاش وکلا در راستای احقاق حق باشد.

شهواری ضمن تاکید به این نکته که وکلا بایستی در کشف حقیقت و واقعیت به قضات کمک کنند، گفت: یکی از جنبه های وجود وکیل این است که قاضی راحت تر، مستندتر و مطمئن تر کشف حقیقت کند.

رئیس شورای قضایی استان ضمن تاکید بر این که بایستی با وکلای متخلف برخورد صورت گیرد، ابراز داشت: بایستی چهره خوب و زحمتکش وکلا به جامعه معرفی شود چرا که وکلا با کرامت و با شرافت هستند و بایستی از شان و جایگاه این قشر زحمتکش صیانت کرد.

وی تعامل و همکاری بین دادگستری و کانون وکلا را در جهت حل مشکلات مردم دانست و افزود: بایستی فرهنگسازی صورت گیرد که از وکلا برای کشف حقیقت استفاده شود و نیز دسترسی مردم به وکیل آسان گردد که در اینصورت مراجعه مردم به دادگستری کمتر و رضایتمندی آنها بیشتر خواهد شد.

شهواری بیان کرد: بایستی شرایطی فراهم گردد تا برای کسانی که وضعیت مالی مناسبی ندارند وکلای معاضدتی فراهم و در دسترس باشد.

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


div id="div_eRasanehTrustseal_85706">