×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
رئیس جمهور در دانشگاه تهران

واکنش تحسین برانگیز رئیسی در برابر مطالبه‌گری‌ یک بانوی دانشجو

 

در جریان حضور آیت‌الله رئیسی در مراسم روز دانشجو در دانشگاه تهران، یک خانم دانشجو بدون گرفتن وقت قبلی و در لابه‌لای صحبت‌های دانشجویان از جای خود برخواست و برای بیان نظرات و مطالباتش به ایراد سخن پرداخت.

 

او که اعلام کرد فارغ از نگاه‌های سیاسی مسائل و مشکلات دانشگاه و مطالبات دانشجویان را در نامه‌ای برای رئیس جمهور مکتوب کرده، از موانع رسیدن نامه‌اش به دست‌ رئیس‌جمهور گلایه کرد.

 

او با بیان این‌که برای نوشتن نامه‌اش ساعت‌ها وقت گذاشته اما امروز به او گفته شده به‌دلیل حضور رئیس جمهور در مجلس فرصت اندکی برای حضور در این برنامه در نظر گرفته شده، گفت ای کاش آیت‌الله رئیسی یک روز کامل برای دانشجویان اختصاص می‌داد و پای حرف‌ها و مطالبات‌شان می‌نشست.

 

مسئولان برگزاری مراسم با شنیدن حرف‌های این دانشجو هماهنگ کردند تا نامه‌اش را به رئیس دفتر رئیس جمهور بدهد اما رئیس‌جمهور به احترام این بانوی دانشجو برخواست و به سوی او رفت و با گرفتن نامه‌ و تشکر از مساعی این دانشجو برای طرح مشکلات و مطالبات دانشجویان، قول داد نامه او را پیگیری کند.

 

رئیس جمهور: دانشگاه‌های ما راویان پیشرفت در کشور هستند/میخواستند پیشرفت ما را متوقف کنند و ما اجازه ندادیم هیچوقت پیشرفت کشور متوقف بشود

 

آمریکایی‌ها فکر می‌کردند کشور متوقف می‌شود؛ برای ازتباط با همسایگان می‌گفتند تا عضو FATF نشوید اجازه تجارت به شما نخواهیم داد، اما در این مدت همه دیدید که ارتباط ما با کشورهای منطقه و زیرساخت‌های تجاری منطقه مانند شانگهای و اوراسیا فعال شد.

 

فروش نفت ما هم دارد به میزان قبل از تحریم می‌رسد و صدها واحد تولیدی احیا شده است.

 

رشد اقتصادی ۰/۴ درصد بود اما در اوایل امسال به ۵ درصد رسید؛ آنها میخواستند به انحای مختلف مانند مطالبات اقشار و… ما را متوقف کنند اما به لطف خدا متوقف نشدیم.

 

آنکه عزیزان ما را به شکل فجیع و ناجوانمردانه به شهادت می‌رساند، آیا دنبال اغتشاش است؟ دانشجو و دانشگاهی این را می‌فهمد.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


div id="div_eRasanehTrustseal_85706">