×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
رئیس دانشگاه لرستان: نخبگان دانشگاهی آینده سازان تمدن نوین اسلامی هستند

رئیس دانشگاه لرستان: نخبگان دانشگاهی آینده سازان تمدن نوین اسلامی هستند

علی نظری روز پنجشنبه در اختتامیه طرح حامیم که در دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد برگزار شد افزود: تمدن نوین اسلامی و آینده جهان اسلام با داشتن نخبگان دانشگاهی روشن است.

وی اظهار داشت:  نخبگان دانشگاهی آینده سازان تمدن نوین اسلامی هستند باید دانشجویان را برای ساختن تمدن نوین اسلامی آماده کنیم، طرح حامیم آماده کردن دانشجویان برای تشکیل تمدن نوین اسلامی است.

رییس دانشگاه لرستان گفت: انسان عالم اکبر است که جهان درون آن نهفته است و می تواند تمدن ایجاد کند، دانشجویان باید خود را بشناسند و آن گاه خالق جهان را خواهند شناخت.

نظری افزود: امام حسین (ع) همه وجود خود را برای راهنمایی بشریت فدا کرد، امام حسین (ع) خود و خانواده و اصحاب را با قیام برای اسلام ماندگار کرد و دین اسلام را تا ابدیت ماندگار کرد.

وی اظهار داشت: اگر ماندگاری می خواهیم باید همه وجود خود را برای اسلامی هزینه کنیم و با الگو گیری از ائمه اطهار مخصوصا امام حسین(ع) راه روشن زندگی را پیدا کنیم.

رئیس نهاد رهبری در دانشگاه آیت اله بروجردی(ره): طرح حامیم فرهنگ اسلام ناب محمدی را به دانشجویان نشان می دهد.

حجت الاسلام فتاحی افزود: طرح حامیم نشان داد که فرهنگ اسلام ناب محمدی در بین قشر دانشجو زنده است، طرح ملی حامیم با ندای رهبری در کشور آغاز شد و مورد استقبال دانشجویان سراسر کشور روبرو شود.

وی با اشاره به اینکه ادامه پیدا کردن طرح حامیم در سالهای آینده تاثیر گذار خواهد بود اظهار داشت: دانشجو باید به اندازه ظرفیت خودش روشنایی ببخشد، طرح حامیم همدلی و همفکری را در بین دانشجویان نهادینه می کند.

رئیس نهاد رهبری در دانشگاه آیت بروجردی(ره) گفت: طرح حامیم دانشجویان را با تهاجم فرهنگی دشمن آشنا می کند.

در مراسم اختتامیه طرح حامیم از خانواده های شهدای بروجرد تجلیل شد.

در اختتامیه طرح حامیم از خانواده شهید سهراب مصطفایی از شهدای انقلاب و خانواده شهید خبرنگار محمود صارمی و خانواده شهید عبدالزهرا  بحرانی و خانواده اولین شهید سلامت لرستان شهیده زهرا شیرویه تجلیل به عمل آمد.

طرح حامیم به همت نهاد رهبری در دانشگاههای لرستان به مدت یک هفته در دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه آیت اله بروجردی (ره) در شهرستان بروجرد برگزار شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


div id="div_eRasanehTrustseal_85706">