×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
رهبر انقلاب اسلامی ؛ ملت ایران ، ملت امام حسین است

رهبر انقلاب: ملت ایران، #ملت_امام_حسین است

چهره‌ی واقعی صحنه‌گردانان اغتشاشات با توهین آنها به قرآن، امام حسین (ع)، پرچم و سرود ملّی ایران روشن شد

 

صحنه‌گردان‌های اغتشاشات خودشان را طرف‌دار ملّت ایران وانمود میکنند امّا با همه‌ی خواسته‌ها و عقاید و مقدّسات ملت ایران دشمنی کردند. با اسلام دشمنی کردند، مسجد سوزاندند، قرآن سوزاندند، با ایران دشمنی کردند، پرچم ایران را سوزاندند،‌ سرود ملّی ایران را بی‌احترامی کردند. اینها چهره‌هایشان روشن شد.

 

ادّعا میکنند طرف‌دار ملّت ایرانند. خب ملّتِ ایران ملّتِ مسلمان است، ملّتِ قرآن است، #ملت_امام_حسین است. تو به امام حسین اهانت میکنی،‌ بددهنی میکنی،‌ بی‌حیایی میکنی، تو طرف‌دار ملّت ایرانی؟ به اربعین اهانت میکنی‌، به راهپیمایی میلیونی اربعین اهانت میکنی، تو طرف‌دار ملت ایرانی؟ خب، چهره‌ی صحنه‌گردانان واقعی این اغتشاش هم روشن شد.

 

موضع رهبر انقلاب درباره‌ی یکسان نبودن برخورد با همه‌ی عناصر حاضر در اغتشاشات: روش ما روش رسول‌اللّه است

فریب‌خورده‌ها را باید هدایت کرد اما جنایت‌گران باید مجازات شوند/هیچ کس خودسرانه حق ندارد به خیال خودش کسی را مجازات کند

 

مطلب دیگر در مورد نوع برخورد با عناصر صحنه‌گردان است. یک بخش صحنه‌گردان‌ها هستند، یک بخش فریب‌خورده‌ها هستند، یک بخش پول‌گرفته‌ها هستند، بعضی‌ها جنایت کردند. اینها، همه، یک جور نیستند.

 

آن کسی که فریب‌خورده است فقط و جنایتی نکرده آن را باید متنبّه کرد، باید موعظه کرد، باید هدایت کرد، باید از او پرسید: این حرکت تو کمک به پیشرفت ایران است یا ضدّ پیشرفت ایران است؟ او را باید وادار کنید به فکر کردن. آن کسی که بی‌توجّه به خواسته‌ی دشمن همراهی با او میکند باید بیدارش کرد.

 

آن کسی که عامل جنایت است، یا قتل یا تخریب یا تهدید، تهدید؛ اینها بایستی مجازات بشوند. به اندازه‌ی گناه خودشان باید مجازات بشوند. عامل قتل یک‌جور، عامل تخریب یک‌جور، آن کسی که اینها را با تبلیغات وادار به این کارها میکند یک‌جور، هرکدام به اندازه‌ی خودشان باید مجازات بشوند.

 

البته مجازات به وسیله‌ی قوه‌ی قضائیه است، اینجا عرض بکنیم هیچ کس خودسرانه حق ندارد به خیال خودش کسی را مجازات کند. پس ما هم نصیحت داریم، هم مجازات داریم، مثل پیغمبر، روش رسول‌اللّه.

 

رهبر انقلاب در دیدار مردم اصفهان: مهم‌ترین مشکلِ کشور امروز مشکل اقتصادی است / دهه‌ی ۹۰ از لحاظ اقتصادی دهه‌ی خوبی نبود

باید برای حل مشکل اقتصاد تلاش کنیم

 

مهمترین مشکل ما هم امروز علی العجاله مشکل اقتصادی است. میبینید بنده سالهاست شعار سال را یک نقطه‌ی اقتصادی قرار میدهم و از مسئولین درخواست میکنم که بروند سراغ حل این مشکل و پیگیری این نقطه. دهه‌ی ۹۰ از لحاظ اقتصادی دهه‌ی خوبی نبود برای ما. مشکلاتی برای ما به وجود آمد.

 

اگر چنانچه همان نصیحتها را، همان کارهایی را که حالا بناست انجام بدهند ان‌شاءاللّه میدهند، آن روز انجام داده بودند، امروز وضع ما بهتر بود. بالاخره تحریم مؤثر است، برخی از تدبیرها مؤثر است، مدیریتها مؤثر است، همه‌ی اینها مؤثر است.

من میبینم حالا آنچه که انسان مشاهده میکند، مسئولین در تلاشند واقعاً، جدّاً دارند تلاش میکنند، دارند کار میکنند، کارهایشان هم در موارد بسیاری مؤثر است. در همین وضع اقتصادی هم مؤثر است. اما خب مشکل اقتصادی هست.

 

امروز البته دنیا هم کشورهای مختلف دنیا هم مشکل اقتصادی را دارند. ما هم داریم. باید تلاش کنیم ان‌شاءاللّه این مشکل را برطرف کنیم.۱۴۰۱/۸/۲۸

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


div id="div_eRasanehTrustseal_85706">