×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
طرح گسترده مبارزه با سرقت

اجرای طرح عملیات گسترده و تشدید مبارزه با سرقت در لرستان

فرمانده انتظامی استان ازاجرای طرح عملیات گسترده و تشدید مبارزه مقتدرانه با سرقت، همزمان با سراسر کشور در لرستان خبر داد.

سردار”یحیی الهی” فرمانده انتظامی لرستان : در پی مطالبات مردمی و تدابیر سردار فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران و به منظور حفاظت از حقوق شهروندان و ایجاد فضایی نا امن برای سارقان طرح مبارزه مقتدرانه با سارقان از سحرگاه امروز همزمان با سراسر کشور در لرستان به طور ویژه به اجراء گذاشته شد.

وی افزود: سرقت یکی از جرایمی است که با کاهش احساس امنیت در جامعه ارتباط مستقیم دارد و مبارزه قاطعانه با این جرم همواره به عنوان یکی از مطالبات اصلی و دغدغه مردم از پلیس و دستگاه قضائی بوده و در این راستا پلیس این موضوع را همیشه در اولویت برنامه های خود قرار داده و در طول سال اقدامات خوبی در این زمینه داشته ایم.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه پلیس با همکاری دستگاه قضائی و با اشراف اطلاعاتی با سارقان برخورد قانونی خواهد کرد، افزود: کسانی که به هر نحوی بخواهند در مقابل پلیس بیاستند و یا دست به سلاح ببرند با برخورد قاطعانه مواجهه خواهند.

این مقام انتظامی لرستان ضمن هشدار به مالخران گفت: چانچه این افراد خواسته یا ناخواسته اموال مسروقه ای را خریداری کنند، از نظرپلیس متهم محسوب و تحت پیگرد قاطع و قانونی قرار خواهند گرفت.

سردارالهی ضمن تقدیر از همراهی و همکاری همیشگی آحاد جامعه با طرح ها و برنامه های پلیس، از عموم مردم، مسئولان، دستگاه ها، نهادها و خبرنگاران رسانه های گروهی خواست، با مشارکت در این طرح به هرچه بهتر اجراء شدن آن و ارتقای روز افزون امنیت در استان کمک کنند.

فرمانده انتظامی استان در پایان گفت: این طرح به بصورت مستمر تا کوتاه کردن دست سارقان بصورت ویژه دردستور کار فرماندهی انتظامی لرستان قرار دارد و پلیس در این راستا از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


div id="div_eRasanehTrustseal_85706">