×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
علت حذف نیروی انقلابی در مناصب مدیریتی لرستان

بررسی علت حذف نیروی انقلابی در مناصب مدیریتی لرستان تا سکوت عجیب جریان مقابل در برابر انفعال‌های مدیریتی استان (۱)

 

طی بررسی های صورت گرفته علت برخی جاماندن نیروی انقلابی در مناصب مدیریتی موجود در استان مشخص شد که در آن دنیا به کام اصلاح طلبان‌، تیم امید آقای روحانی، تیم کارگزاران مرحوم هاشمی است.

 

ماجرا از سکوت خبری تمام تیم‌های اصلاح طلبان است که برخلاف گذشته برابر مشکلات، ناکارآمدی ها، انفعالات و … بوق و کرنا راه نمی‌اندازند شروع شد….

 

جالب است بدانید عمده مدیران موجود همان بانیان وضع موجود هستند که کماکان در راس دستگاه‌های اجرایی استان حضوری فعال دارند و برخی از جابجایی ها نفرات با همان تفکر دولت قبل نیز همانند بازی شطرنج فقط جابجا شده‌اند.

 

از سوی دیگر برخی جابجایی‌های که در دستگاه های اجرایی صورت گرفته از نیروهای دسته دوم و دسته سوم بانیان وضع موجود هستند که تا حالا زیاد آفتابی نشده و تابلو نبوده اند و هم اکنون با بازی های پنهان عناوین مدیریتی را صاحب شده‌اند و اغلب چون ضعیف بوده‌اند، باعث نارضایتی مردم از دولت آقای ریسی شده‌اند.

 

و نکته پایانی و مهم این موضوع، برای افراد متعهد، متخصص، جوان و انقلابی؛ با عناوینی هم چون سابقه مدیریتی ندارد، توان کار اجرایی ندارد و درست کردن حواشی عجیب و غیر قابل باور مانع از مسئولیت گرفتن آنها شده‌اند و از سویی دیگر با سو استفاده از نجابت‌‌شان، آنها را به حاشیه نیز رانده‌اند.

 

ادامه دارد…..

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


div id="div_eRasanehTrustseal_85706">