×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مجلس شورای اسلامی جایگاه حل مسائل کشور است

رئیس ستاد انتخابات کشور:

مجلس شورای اسلامی جایگاه حل مسائل کشور و ارائه راهکار است

 

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: مجلس شورای اسلامی جایگاه حل مسائل کشور و ارائه راهکار است

 

عصر جمعه محمدتقی شاهچراغی در همایش اقشار سفیران مشارکت حداکثری که در دهکده مقاومت خرم‌آباد برگزار شد، مردم لرستان را اقشاری متعهد ایثاگر و فداکار با حضوری پرشور در انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی عنوان کرد و با بیان اینکه این جان‌نثاری در کلام مقام معظم رهبری کاملا مشهود است، اظهار کرد: در طول تاریخ تقابل بین حق و باطل وجود دارد و این مقوله تا ظهور حضرت مهدی (عج) ادامه دارد.

 

وی در ادامه با بیان اینکه این تقابل در زمان انقلاب اسلامی نیز وجود داشت و اکنون فرا مرزی شده است، افزود: حدود ۳۳هزار نفر در فلسطین کشته و مفقود شده اندکه ۷۰درصد مفقودین کودک و زنان هستند و این نشان دهنده اصرار آنان بر آزادی و مبارزه با ظلم است.

 

ایستادگی مردم رمز پیروزی و سربلندی نظام است

 

معاون سیاسی وزیر کشور تصریح کرد: مبارزات جمهوری اسلامی ایران در دوره انقلاب و جنگ تحمیلی نیز نمونه‌هایی از تقابل میان حق و باطل بود و این همچنان در حوزه های فرهنگی و اقتصادی ادامه دارد.

 

وی افزود: رمز پیروزی و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستادگی و حضور مردم باغیرت و شرافتمند ایران در تمامی صحنه‌ها است.

 

شاهچراغی ایثارگری و حضور مردم ایران در حمایت از انقلاب و اسلام را الگویی برای مردم مظلوم و ستمدیده جهان عنوان و با بیان اینکه ملت ما از جنس عاشورایی هستند، خاطر نشان کرد: حضرت امام(ره) پیشرو مکتب سیدالشهدا در دوران انقلاب اسلامی با رهبری مردم روحیه ایستادگی و ایثار را در مردم تقویت کرد تا توانستیم در مقابل ستم به پیروزی برسیم.

 

وی به شرکت مردم در راهپیمایی و حضور حداکثری در انتخابات اشاره کرد و ادامه داد: امروز نیز میدانی فراهم شده با الهام از گذشته پرافتخار خود آینده کشور را در مسیر پیشرفت بهتر بسازیم.

 

خط قرمز ما ورود و دخالت مجریان در انتخابات است

 

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: شرط اولیه سلامت در انتخابات حضور حداکثری اقشار مختلف مردم در انتخابات است.

 

وی افزود: خط قرمز ما ورود و دخالت مجریان در انتخابات است و دخالت در آن برای مجریان ممنوع است.

 

معاون سیاسی وزیر کشور با بیان اینکه رای و نظر مردم در پای صندوق‌های آرا برای ما ملاک بوده محترم است، عنوان کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات باعث استحکام و اقتدار بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جهان می‌شود.

 

مجلس شورای اسلامی جایگاه حل مسائل کشور و ارائه راهکار است

 

شاهچراغی گفت: مردم با وجود سختی‌ها و مشکلات اقتصادی همچنان در صحنه هستند چرا‌که مشارکت مردم و حضور در پای صندوق رای تداوم مسیر انقلاب اسلامی است.

 

وی مجلس شورای اسلامی را جایگاه حل مسائل کشور و ارائه راهکار عنوان کرد و افزود: انتظار داریم نگاه مشارکتی در جامعه همچنان وجود داشته باشد و نباید به دلیل گلایه‌ها و مشکلات با صندوق رای قهر کنیم.

 

 

اقدامات خوب دولت سیزدهم در حوزه زیرساختی لرستان

 

معاون سیاسی وزیر کشور با بیان اینکه طی دو سال اخیر اتفاقات خوبی در حوزه زیر ساختی لرستان رخ داده است، اظهار کرد: حدود ۸۰۰کیلومتر از راه‌های شهری و روستایی استان آسفالت شده و همچنین در حوزه‌های گازرسانی، آبرسانی، برق و زیرساختی اقدامات خوبی انجام شده که نشان از خدمت‌رسانی دولت به مردم است، بنابراین باید توجه بیشتری داشته‌ باشیم.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


div id="div_eRasanehTrustseal_85706">