×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
مراسم جشن انقلاب در بخش خاوه شهرستان دلفان

 

مراسمی به مناسبت جشنهای چله انقلاب با حضور حجت‌الاسلام طهماسبی مسئول کمیته روستایی وعشایری دهه فجر و مهندس حسینی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان، مهندس اسدی مسئول مرکز جهاد کشاورزی خاوه جنوبی و تعدادی از مسئولین شهرستان در دهستان خاوه جنوبی روستای گاو کش علیا در مسجد این روستا برگزار گردید.

در ادامه حاج آقا طهماسبی ضمن تبریک ایام فرخنده دهه فجر عنوان داشتند: با برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری و ورزشی تلاش کرده ایم تا فضای شادی در روستاهای شهرستان برای مردم ایجاد کنیم.

ایشان در ادامه افزود رشد علمی و پیشرفت در تمام ابعاد علمی و نظامی را مرهون خون شهدا و عدم وابستگی به بیگانگان را وجود ولایت فقیه دانستند.

در ادامه این مراسم مهندس حسینی مدیر جهاد کشاورزی ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر گزارشی از اقدامات انجام گرفته توسط مدیریت جهاد کشاورزی ارائه و به سوالات کشاورزان این منطقه در بخش کشاورزی پاسخ گفتند ایشان در ادامه با طرح سوالات کشاورزی بین کشاورزان به جوابهای برگزیده جوایزی اهداء کردند.

برگزاری نماز جماعت در مسجد روستا و اجرای سرود، دکلمه و برگزاری مسابقه و پذیرایی از شرکت کنندگان با غذاهای محلی از جمله برنامه های صورت گرفته در این جشن بود.

در پایان با طرح سئوالاتی در زمینه کشاورزی و تاریخ انقلاب از برگزیدگان مسابقه و همچنین قاری قران، گروه سرود، با اهداء جوایز نقدی و بسته های فرهنگی تقدیر و تشکر به عمل آمد.

 

قاسم پیری علی آبادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


div id="div_eRasanehTrustseal_85706">