×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
معافیت مشمولان غایب و دارای سه فرزند

معافیت مشمولان غایب و غیر غایب دارای ۳ فرزند و بیشتر (عنایت مقام معظم رهبری مدظله العالی)

 

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان : به استناد ابلاغیه صادره از ستاد کل نیرو های مسلح، دستورالعمل اجرایی معافیت خدمت وظیفه عمومی و کسر خدمت مشمولان و کارکنان وظیفه غایب و غیر غایب در حال خدمت که دارای ۳ فرزند و یا بیشتر بوده به شرح ذیل ابلاغ شده است .

 

سرهنگ”مهدی صادقی” بیان داشت: به استناد ابلاغیه صادره از ستاد کل نیرو های مسلح، دستورالعمل اجرایی معافیت خدمت وظیفه عمومی و کسر خدمت مشمولان و کارکنان وظبفه غایب و غیر غایب در حال خدمت که دارای ۳ فرزند و یا بیشتر بوده به شرح ذیل ابلاغ شده است.

 

۱-مشمولان غایب و غیر غایبی که دارای ۴ فرزند و بالاتر باشند در شمول مقررات بوده و سن تقویمی آنان اثری در بهره مندی معافیت ندارد.

 

۲-مشمولانی که دارای ۳ فرزند و سن آنان حداقل ۴۰ سال باشداز انجام خدمت وظیفه عمومی معاف می شوند.

 

۳-مشمولان دارای شرایط معافیت عنایت رهبری (مدظله العالی)می بایست جهت ثبت درخواست، مدارک و مستندات لازم را به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +۱۰)محل سکونت ارائه دهند.

 

۴-کارکنان وظیفه فراری در صورت داشتن شرایط معافیتف پس از معرفی خود به یگان خدمتی و مختومه شدن پرونده قضائی فرار آنان در مراجع قضائی می توانند از ادامه خدمت معاف شوند.

 

این مقام انتظامی افزود: با توجه به محدودیت زمانی کلیه واجدین شرایط می بایست در اسرع وقت به دفاتر پلیس +۱۰محل سکونت خود مراجعه و درخواست خود را ثبت نمایند.

 

معاون وظیفه عمومی استان لرستان گفت: طی بررسی بعمل آمده توسط کارشناسان معاونت وظیفه عمومی استان لرستان تعدادی از متقاضیان معافیت رهبری که نسبت به تشکیل پرونده اقدام کرده اند دارای نقص پرونده ای بوده و جهت رفع نقص به معاونت وظیفه عمومی محل سکونت خود مراجعه نمایند.

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


div id="div_eRasanehTrustseal_85706">