×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نحوه فعالیت ادارات و مدارس لرستان در روز سه‌شنبه

نحوه فعالیت ادارات و مدارس لرستان در روز سه‌شنبه

 

به گزارش صدای دلفان، کارگروه اضطرار آلودگی هوا استان لرستان شامگاه دوشنبه تشکیل جلسه داد که تصمیمات این کمیته برای سه‌شنبه سوم خردادماه ۱۴۰۱ به قرار زیر است:

 

 

۱. مقرر گردید به منظور جلوگیری از آثار سوء پدیده گرد و غبار برای فردا سه شنبه مورخ ۳/۳/۱۴۰۱ برای تمام شهر‌های استان، کلیه ادارات سازمان‌ها شرکت‌ها و بانک‌ها (به جزء مراکز بهداشتی و خدمات‌رسان و نظامی) با دو ساعت تأخیر کار خود را آغاز نمایند.

۲. کلیه مرکز آموزشی و دانشگاهی تعطیل و امتحانات این روز بعد از آخرین امتحان و طبق برنامه اعلامی از طرف آموزش و پرورش برگزار خواهد شد.

۳. مقرر گردید کلیه مراکز بهداشتی، درمانی، مرکز اورژانس و هلال احمر در تمامی شهر‌های استان با آمادگی کامل شرایط لازم را برای پذیرش بیماران و افراد آسیب‌پذیر نیازمند مداخلات درمانی و حوادث احتمالی را فراهم نمایند. همچنین دانشگاه علوم پزشکی تمهیدات لازم جهت استقرار آمبولانس و کادر پزشکی را در میادین و خیابان‌های اصلی شهر جهت کمک به مردم را فراهم نمایند.

۴. دبیر خانه کارگروه اطلاع‌رسانی لازم را از طریق صدا و سیما جراید شنیداری و نوشتاری و فضای مجازی در خصوص شرایط ناسالم فردا به سمع و نظر عموم برسانند. و از عموم مردم درخواست شود از تردد غیر ضروری و فعالیت‌های بدنی اجتناب نمایند.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


div id="div_eRasanehTrustseal_85706">