×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نماینده مردم لرستان در خبرگان رهبری در مراسم افتتاحیه طرح حامیم

نماینده مردم لرستان در خبرگان رهبری : بزرگترین تکلیف ما در عالم خودسازی است.

آیت اله هاشم نیازی جمعه در آیین افتتاحیه طرح کشوری “حامیم” نهاد رهبری در دانشگاه که در دانشگاه آزاد  آغاز شده افزود: یکی از مایه های اصلی خودسازی ارتباط با ائمه اطهار است.

وی اظهار داشت: گریه برای امام حسین(ع) هر غم و غصه و ناراحتی را رفع می کند، اثر گریه برای امام حسین(ع) ماندگار و سرنوشت است.

نماینده مردم لرستان در خبرگان رهبری گفت: کسی که با ائمه اطهار و امام حسین(ع) همراه باشد ثروتمندترین انسان عالم است.

آیت اله نیازی افزود: ارتباط با ائمه اطهار و امام حسین(ع) باعث نشاط و شادابی می شود پس دانشجویان با قرائت زیارت عاشورا نشاط و شادی را برای خود به ارمغان بیاورند، امام خمینی(ره) نیز شروع کار هر روزش با قرائت زیارت عاشورا بود.

وی اظهار داشت: در مشکلات اجتماعی و فردی به ائمه اطهار نیاز داریم، ریشه همه خطا ها دوست داشتن دنیا است اگر بتوانیم حب دنیا را از خود دور کنیم رستگار خواهیم شد.

نماینده مردم لرستان در خبرگان رهبری گفت: ریشه همه غصه ها و اندوها حب دنیا است، اگر حب دنیا از دل بیرون برود هیچ ناراحتی و غصه ای نخواهیم داشت.

آیت اله نیازی افزود:  برای عبور از عشق مجازی و پیوستن به عشق حقیقی باید از دنیا و رنگ و لعاب آن گذشت و راه راست را پیدا کرد، اگر بخواهیم راهی به محبت خداوند پیدا کنیم باید به سیره پیامبر و امامان و ولایت فقیه وارد شویم.

وی اظهار داشت: اگر کسی در خط اسلام و قرآن و پیامبر و امامان و ولی فقیه وارد شد رستگار خواهد شد، برای خودسازی باید هر روز انس با قرآن داشته باشیم و از ارتباط با ائمه اطهار و امام حسین(ع) در زندگی دریغ نکنیم.

نماینده مردم لرستان در خبرگان رهبری افزود: نماز اول وقت و گریه بر امام حسین(ع) و خواندن نماز شب از راههای رستگاری در دنیا و آخرت است.

آیت اله نیازی افزود: ارتباط با امام زمان (عج) را نیز مد نظر داشته باشیم که دعا برای ظهور امام زمان(عج) تاثیر بخشی بالایی در زندگی داریم، یاد امام زمان(عج) و توسل به آن حضرت باعث رفع مشکلات جامعه می شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


div id="div_eRasanehTrustseal_85706">