×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
۴ تیم مرحله نیمه نهایی مشخص شد

تکلیف چهار تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتسال جام رمضان شهرستان دلفان مشخص شد.

وداع تلخ تیم پرستاره بنیاد برکت با جام و پیروزی دلچسب بهارستان به لطف پیروزی در ضربات پنالتی

به گزارش ریاست کمیته فوتسال شهرستان دلفان (مجتبی نوری) ؛ در ادامه بازی‌های فوتسال جام رمضان شهرستان، یادواره زنده یاد ابراهیم پوریعقوب در مرحله یک‌چهارم نهایی چهار مسابقه پنجشنبه شب دهم فروردین ماه ۱۴۰۲ به میزبانی سالن شهدای شهرستان برگزار که در پایان تکلیف چهار تیم صعود کننده به مرحله بعدی مشخص شد.

در نخستین بازی تیم امیدسیستم توانست بادرخشش برادران عنایت و امید کریمی و ارائه یک نمایش زیبا با نتیجه ۳ بر یک اتحاد را از پیش رو بردارد تا چهره اولین تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها مشخص شود.

در بازی دوم تیم کاسیت به مصاف تیم پرمهره و ستاره بنیاد برکت رفت و در شرایطی که با یک گل از حریف صاحب نام خود عقب بود اما در ادامه کاسیت موفق شد با چهار گل به برتری برسد تا باخت ۴ بر یک شکست تلخی برای بنیاد برکت باشد و آن‌ها وداع تلخ یا زود هنگامی با جام رمضان ۱۴۰۲ داشته باشند.

از جمله بازیکنان کلیدی تیم بنیاد برکت را می‌توان بهمن فتحی، یدالله و علی حیدری، ستار امامی، حجت عبدلی و ابوذر مرادی نام برد.

در سومین بازی دو تیم ۲۴ متری و دورتموند بهارستان مقابل هم صف آرایی کردند که در پایان وقت قانونی هر دو تیم به نتیجه برابر یک رضایت دادند اما این تیم دورتموند بود که با درخشش فریدون عزیزی درون دروازه در ضربات پنالتی با حساب ۵ بر ۳ به پیروزی رسید.

میثم ملکی و علی بدری از جمله بازیکنان شاخص تیم ۲۴ متری هستند که امشب مقابل یاران میلاد غلامی و محمد رحیمی به میدان رفتند.

 

در چهارمین و آخرین بازی پنج شنبه شب تیم تازه آباد‌ که از حضور برادران حامد و حمید ابراهیمی بهره می‌برد و در چارچوب دروازه محسن مرادی باتجربه را در اختیار دارد در یک بازی نسبتاً آسان موفق شد با درخشش سلمان سالاری با نتیجه قاطع ۴ بر یک پاس را از پیش رو بردارد تا صعود خود را به جمع چهار تیم پایانی قطعی کند. تیمی که پس از حذف بنیاد برکت حالا یکی از مدعیان اصلی قهرمانی به شمار می‌آید.

 

بدین ترتیب مرحله نیمه نهایی این مسابقات جمعه شب برگزار خواهد شد و از ساعت؛ ۲۳:۰۰ دو تیم امید سیستم و منتخب تازآباد مقابل هم قرار خواهند گرفت و سپس ۲۳:۴۵ دورتموند بهارستان و کاسیت دلفان در مصاف با یکدیگر به میدان خواهند رفت.

 

 

قاسم پیری علی آبادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


div id="div_eRasanehTrustseal_85706">