×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اجرای طرح کشت های قراردادی در دلفان

اجرای طرح کشت قرار دادی گندم برای کشاورزان دلفان

مهندس حسینی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان با بیان این خبر اظهار داشت: این طرح در راستای ایجاد الگوی پایدار کشت، تحقق خودکفایی در تولید گندم و حمایت از کشاورزان با حذف واسطه‌ها و تولید محصول باکیفیت اجرا می‌شود.

کشاورزان با مشارکت در این طرح از بسته‌های تشویقی برای تهیه نهاده و بیمه محصول بهره‌مند می‌شوند و دولت بهای گندم دریافتی را به قیمت خرید تضمینی پرداخت می‌کند.

وی یکی از مهم‌ترین مزایای این طرح در خصوص حمایت از کشاورزان کشت قراردادی را افزودن نرخ کرایه حمل دانست و گفت: برای ایجاد رضایت و بهره‌وری کشاورزان به ازای هر تن محصول گندم تحویلی به مراکز خرید ۱۰۰ هزار تومان به عنوان کرایه حمل تعلق می‌گیرد.

مدیر جهاد کشاورزی دلفان در پایان بیان کرد : کشاورزان عزیز برای ثبت قرارداد در مرحله اول میبایست با مراجعه به مراکز جهاد کشاورزی در سامانه پهنه بندی و مدیریت داده‌های کشاورزی، اطلاعات خود را در سال زراعی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ ثبت کنند

با نصب برنامه کاربردی کشاورزی قراردادی با استفاده از گوشی های تلفن همراه هوشمند دارای سیستم عامل اندروید، بر اساس کد ملی و شماره همراه اول متعلق به خود از طریق نشانی GTC.ir  ثبت نام نمایند.

ته

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


div id="div_eRasanehTrustseal_85706">