×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بازدید سر زده ریاست دادگستری لرستان از دادگاه چگنی

 

بازدید سرزده رئیس کل دادگستری استان لرستان از حوزه قضایی چگنی و دادگاه عمومی بخش ویسیان

در این بازدید حجت الاسلام والمسلمین سعید شهوانی ضمن دیدار چهره به چهره با کارکنان و قضات و نیز صحبت بی واسطه با مراجعه کنندگان و رسیدگی به درخواست آنان، بیان کرد: رسیدگی به وضع ساختمان و زیبایی بصری لازم بوده و ضروری است که محیط کار کارکنان و قضات و همچنین ارباب رجوع در شأن و منزلت آنها باشد.

وی ضمن تاکید بر اینکه بایستی برقرار های بازداشت نظارت لازم صورت گیرد و تا حد امکان از بازداشت برای مدت کوتاه خودداری شود، گفت: ورودی پرونده در دادگستری و دادسرای شهرستان چگنی مناسب است و با توجه به این میزان ورودی میشود آمار موجودی پرونده ها را کاهش داد که این موضوع به لحاظ روحی برای کارکنان نیز بسیار خوب است.

شهواری گفت: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده بناست آن بخش از پرونده های تصادفات که قابل گذشت می باشد را به شورای حل اختلاف واگذار کنیم که این کار باعث کاهش ورودی شعب به دادسرا خواهد شد.

 

نماینده عالی دستگاه قضایی در استان لرستان ضمن تاکید بر اینکه روسای دادگستری و دادستان ها بایستی درشهرستان مستقر باشند، ابراز داشت: تکریم ارباب رجوع مسئله بسیار مهمی است و بایستی همه کارکنان و قضات به آن اهمیت ویژه‌ای بدهند.

وی از جمله آثار بیکاری را سرقت دانست و گفت: با اقدامات ابتکاری از بزرگان منطقه در راستای حل و فصل پرونده ها نهایت استفاده برده شود.

 

رئیس شورای قضایی استان لرستان بیان داشت: کار باید دلسوزانه و در راه رضای خدا انجام شود و رفع مشکل خلق الله بایستی دغدغه مسئولان قضایی باشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


div id="div_eRasanehTrustseal_85706">