×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
استاندار ضعیف لرستان …

واکنش منتخب مردم سلسله و دلفان به مسدودسازی کانال لرستان خبر؛ ظرفیت مسئولان باید به‌اندازه‌ای افزایش یابد که پذیرای هرگونه انتقادی باشند

 

استاندار لرستان درگیر مطالبات محفلی خاص شده‌است و همین موضوع مشکلات فعلی استان را به‌دنبال دارد

 

منتخب مردم سلسله و دلفان در دوازدهمین دورۀ مجلس از عملکرد ضعیف استاندار لرستان و تهدید رسانه‌ها انتقاد کرد.

محمدحسین محمدی با انتقاد از شکایت و برخورد مسئولان لرستان با رسانه‌های مردمی و انقلابی این استان، گفت: انتقادی که همراه با غرض‌ورزی و با هدف تخریب نباشد سازنده است.

 

او اضافه کرد: بنده معتقدم کسی که وارد عرصۀ سیاست می‌شود قطعاً در معرض انتقاد قرار می‌گیرد، اما ظرفیت مسئولان باید به‌اندازه‌ای افزایش یابد که پذیرای هرگونه انتقادی باشند.‌

 

منتخب مردم سلسله و دلفان در دوازدهمین دورۀ مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: بنده مخالف برخورد و شکایت از رسانه‌های انقلابی لرستان هستم و نباید برخورد سلبی با افرادی که مطالبۀ حقی را در افکار عمومی مطرح می‌کنند انجام شود، این اقدام قطعاً قابل‌قبول نیست و بنده آن را محکوم می‌کنم.

 

محمدی با بیان اینکه بنده معتقد هستم برخورد با رسانه‌ای که انتقاد سازنده دارد محکوم است، بیان کرد: فردی که در مقام و مسئولیت قرار می‌گیرد باید به‌گونه‌ای عمل کند که کمترین انتقاد به وی وارد شود.

 

منتخب مردم سلسله و دلفان در دوازدهمین دورۀ مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: عملکرد برخی مسئولان بر اثر سهل‌انگاری منجر به انتقاد عمومی به‌ویژه رسانه‌های مطالبه‌گر می‌شود و درصورتی‌که بخواهند با رسانه‌های منتقد برخورد و این رسانه‌ها را مسدود کنند، به‌طور قطع مدیریت خود را زیر سؤال می‌برند.

 

او با اعلام اینکه یکی از شاخص‌های مدیریت انتقادپذیری است، اضافه کرد: چنانچه مدیری حتی اگر قوی‌ترین مدیر انتقادپذیر نباشد مدیریتش محکوم به شکست است.

 

محمدی یادآور شد: توصیه بنده به مسئولان لرستان و استاندار این است که توان مدیریتی خود را بالا ببرند تا کمتر مورد انتقاد قرار بگیرند، اما اگر عملکردشان به‌گونه‌ای باشد که انتقاد بر آن وارد باشد تحمل نقد را داشته باشند.

 

منتخب مردم سلسله و دلفان در دوازدهمین دورۀ مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به مقامات اجرایی لرستان توصیه می‌کنم به‌گونه‌ای عمل کنند که در شأن دولت آیت‌الله رئیسی باشد.

 

او بیان کرد: رفع مشکلات اقتصادی مردم، رفع بن‌بست‌ها در بسیاری از زمینه‌ها و مسائل عمرانی ازجمله موضوع راه‌آهن یکی از اولویت‌های بنده در تبلیغات انتخاباتی بود و به مسئولان لرستان توصیه می‌کنم که این مسائل را به‌طور جدی پیگیری کنند.

 

محمدی گفت: مسئولان لرستان در دولت آیت‌الله رئیسی آن‌گونه که شایسته مردم بود عمل نکرده‌اند و بیشتر درگیر موضوعات خاص سیاسی شده‌اند.

 

منتخب مردم سلسله و دلفان در دوازدهمین دورۀ مجلس شورای اسلامی متذّکر شد: بنده به‌صراحت می‌گویم که استاندار لرستان درگیر مطالبات محفلی خاص شده‌است و همین موضوع مشکلات فعلی این استان را به‌دنبال دارد.

 

او اضافه کرد: بنده نسبت به رویه‌ای که در لرستان وجود دارد انتقاد دارم و به‌طور قطع این موضوع را پیگیری خواهم کرد.

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


div id="div_eRasanehTrustseal_85706">