×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بارش باران در روزهای پایانی هفته جاری

وقوع رگبار پراکنده در مناطقی از لرستان در روزهای پایانی هفته

 

معاون هواشناسی لرستان : در مناطق شمالی استان از روز چهارشنبه تا پایان هفته شاهد وقوع رگبار پراکنده هستیم که شدت این بارش‌ها در شهرستان‌های سلسله، دلفان و بروجرد خواهد بود.

 

زینب اکبری اظهار داشت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی از امروز تا پایان هفته شاهد ورود سامانه‌های بارشی به مناطق شمال غربی و غربی کشور هستیم.

 

وی خاطرنشان کرد:  این سامانه باعث می‌شود که در لرستان تا روز دوشنبه شاهد افزایش پوشش ابر و وزش باد در بعضی از مناطق استان خواهیم بود همچنین این سامانه باعث می‌شود در مناطق شمالی استان مانند الشتر، نورآباد و بروجرد شاهد پدیده رعد و برق و بارش به صورت نقطه‌ای در این مناطق هستیم.

 

معاون هواشناسی لرستان به اینکه این سامانه از چهارشنبه تا پایان هفته قدرتمندتر است، تصریح کرد: در مناطق شمالی استان در روز چهارشنبه تا پایان هفته شاهد وقوع رگبار پراکنده هستیم که شدت این بارش‌ها در شهرستان‌های سلسله و دلفان خواهد بود.

 

اکبری با اشاره به اینکه میانگین بارش مهرماه لرستان در بلند مدت کمتر از ۱۰ میلیمتر است، خاطرنشان کرد: معمولا بیشترین بارش‌های پاییزی لرستان در اوسط آبان ماه بوده اما بر اساس نقشه‌های هواشناسی امسال شاهد کاهش شدید بارندگی خواهیم بود.

لازم به ذکر است که بر اساس پیش‌بینی‌ها در پاییز امسال شاهد کاهش ۵۰ درصدی بارش‌ها نسبت به بلند مدت فصل پاییز در لرستان هستیم.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


div id="div_eRasanehTrustseal_85706">