×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
برخورد مقتدرانه با عوامل اصلی اغتشاشات

برخورد دستگاه قضا با عوامل اصلی اغتشاشات مقتدرانه خواهد بود

 

مسعود ستایشی، سخنگوی قوه قضاییه:

براساس رهنمودهای مقام معظم رهبری و رهنمودهای رئیس قوه قضاییه ما قائل به تفکیکشان هستیم، تفکیک هم انجام داده و دسته بندی کردیم و هرکدام در جای خودش رسیدگی و اتخاذ تصمیم می‌شود.

 

ما با افراد احساسی و فریب‌خورده با رفتار اقناع‌ساز و هدایت‌گونه برخورد می‌کنیم، این اطمینان را به ملت می‌دهم برای این دسته از افراد قرار تامین کیفری که منتهی به آزادی‌شان باشد صادر شود و اگر اظهار پشیمانی و تنبیه‌شان احراز شد، این موضوع تا مرحله دادگاه در صدور آرا مطمع نظر قاضی صالح قرار گرفته و متضمن ارفاق قانونی خواهد بود.

 

در مورد آن دسته از افرادی که مرتکب جرایم سنگین شدند، آنهایی که بی‌احترامی به مقدسات کردند، آنهایی که تحریق و تخریب کردند هم مطمئن باشند که برخورد قوه قضاییه و واحدهای قضایی با آنها برخوردی عبرت آموز، بازدارنده، مقتدرانه و بدون تعارف خواهد بود. البته بر حسب تصمیم قاضی رسیدگی کننده در دادگاه صالح قطعاً برخورد با اینگونه افراد قابل ارفاق نبوده و ما با آنها تعارفی نداریم.

 

🔹رئیس قوه قضاییه اعلام کرده است آن جایی که اقتضا می‌کند و قاضی تشخیص می‌دهد محاکمات را علنی کرده و در مرئا و منظر برگزار و نتیجه به سمع و نظر عموم برسد.

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


div id="div_eRasanehTrustseal_85706">