×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
جاده های مرگ در شهرستان دلفان

جاده های دلفان قتلگاه مردم، نیاز به توجه ویژه دارد

 

جناب آقای قاسمی وزیر محترم راه و مسکن و شهر سازی.

با سلام وعرض ادب

 

تا کنون و در ادوار مختلف همین خبرگزاری دلفان نیوز و دیگر پایگاههای خبری بارها وضعیت جاده های شهرستان دلفان را گوشزد نموده اند..‌که آخرین مورد آن هنگام سفر آقای سلامی وزیر راه در دولت سابق بود در آن عریضه عنوان شد که شهرستان دلفان از سه محور به استانهای لرستان، کرمانشاه، وهمدان ارتباط دارد.

 

ولی متاسفانه بدلیل عدم توجه مسئولانه متولیان امر این جاده های مواصلاتی که می تواند کریدور شمال جنوب باشد ‌بدلیل بی توجهی تبدیل به قتلگاه مردم محروم این دیار شده است.!

 

لطف کنید از مسئولین امر آمار تلافات تنها دو سال اخیر این منطقه را جویا شوید تا به عمق فاجعه پی ببرید. چه خانواده های که در طول این ایام داغدار و عزادار نگردیدند

 

آقای وزیر

داغ بازماندگان حوادث تصادفات در این محورها یک طرف و ترس و استرس عموم مردم عرصه روحی و روانی را بر آنان تنگ نموده است

 

متاسفانه انگار گوش شنوایی برای تظلم خواهی مردم این دیار وجود ندارد. قبلا هم عرض کردیم وقتی که خانواده ای به مسافرت می روند انگار دوران دفاع مقدس است و در یک عملیات شرکت کرده اند، رفتنشان دست خودشان است اما بازگشتشان با خداست. یکی از عوامل محرومیت دلفان که جزء چند شهر محروم کشور است همین نامناسب بودن جاده های موصلاتی می باشد که انگیزه سرمایه گذران را برای ایجاد فرصت و رفع محرومیت گرفته است.

 

جناب آقای قاسمی

ای کاش بصورت فوق العاده در این ایام تعطیلات سال نو، سفری به این منطقه می داشتیدیا نماینده ویژه ای را برای بررسی شرایط موجود اعزام می کردید تا حداقل در دوران مدیریت دولت مردمی حل این معضل مهم خارج از چهار چوبه مصوبات استانی و بودجه اختصاصی به لرستان در دستور کار قرار گیرد

 

جناب آقای قاسمی با شناختی که از حضرتعالی وجود دارد، یقین داریم خبر این حادثه امروز وکشته شدن هشت نفر از هموطنان شما و همشهریان ما قلبتان را تکان داده است.

 

بیاید بخاطر این مردم و بواسطه آنکه حل این معضل تنها با پیگیری شما قابل حل است لیاقت خود را برای اینکه بر مسند وزارت تکیه داده اید به اثبات برسانید.

 

جناب آقای وزیر چند سال پیش در یک جلسه حضوری در تهران که خارج از روابط اداری بود هم خدمتتان عرض کردم حتی اگر وزیر هم نشدید برای درک عمق محرومیت شهرستان دلفان سفری به آنجا داشته باشید تا در صورت توفیق خدمت، توجه ویژه ای را مبذول فرمایید. آقای وزیر به داد مردم این دیار برسید.

 

والسلام

 

ارادتمند شما

علی محمد نظری

 

 

#پیشرفت_چهل_دو_ساله_در_یک_سال

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


div id="div_eRasanehTrustseal_85706">