×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
برگزاری جلسه ستادجرایم خاص لرستان

محمد رزم رئیس کل دادگستری استان لرستان در جلسه ستاد جرایم خاص استان لرستان ضمن تبریک روز شهید و همچنین آرزوی صحت و سلامتی برای مقام معظم رهبری، ابراز داشت: همه ما به دنبال این هستیم که در رسیدگی به پرونده های مطروحه با عدالت برخورد و هدف مرجع قضایی رسیدگی عادلانه است.

 

وی ضمن تاکید بر اینکه مهمترین صفت قاضی عادل بودن است، بیان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی یک حکومتی است که زمینه ساز حکومت حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف خواهد بود و این حکومت منبعث از حکومت امام علی علیه السلام است، امامی که به دلیل شدت عدل به شهادت رسید، لذا در این حکومت پیگیری و تحقق عدل والاترین و بالاترین هدف می باشد.

 

رئیس کل دادگستری استان لرستان با اشاره به اینکه در آموزه‌های دینی بر مبارزه با فساد تاکید شده است، ابراز داشت: مقام معظم رهبری و ریاست محترم قوه قضاییه در مبارزه با فساد تاکید ویژه دارند و طبق آیات قرآن و روایات تاثیری که فساد در جامعه دارد بسیار مخرب و خطرناک است.

 

رزم ابراز داشت: در جلسات ستاد مبارزه با جرایم خاص اتهامات وارده در پرونده های مهم و حساس استان مورد بررسی قرار گرفته و با همفکری با قضات عالی رتبه استان درباره آنها تصمیمات قانونی اتخاذ خواهد شد و با متهمان این پرونده ها در سریعترین زمان ممکن و بدون اغماض برخورد خواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


div id="div_eRasanehTrustseal_85706">