×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
سخنی با ریاست مجلس شورای اسلامی

🔸 برادر عزیزم جناب آقای قالیباف

 

با سلام و عرض ادب

 

🔸پس از انتشار خبر سفر برخی از اعضای خانواده شما به کشور ترکیه موجی از هجمه ها و نفرت پراکنی ها در فضای مجازی و حقیقی ایجاد شد.

گرچه این سفر در بین خانواده مسئولین در جهان و ایران متداول است اما حقیقتا خالی از انتقاد نیست. انتقاد از این منظر که شما و خانواده شما در جامعه ایران ما بعنوان صف اولی های انقلاب و جهاد وشهادت مطرح می باشید و اینگونه مسافرتها اگر چه برای دیگران عادی و معمول ولی برای شما بدلیل پشتوانه جهادی که دارید ثقیل و سنگین است.

🔸از آنجا که نیروهای انقلاب همواره شما را از پرچمداران بزرگ میدانهای سخت انقلاب میدانند و دشمنان و معاندین انقلاب هم علی رغم هجمه های گوناگون هدفمند بر این باور هستند از غفلت بوجود آمده سو استفاده و عمق هجمه خود را فراتر از یک سفر انتقادی متمرکز نموده اند.

گرچه خبرهای واقعی در هیاهوی تبلیغاتی رسانه ای گم و با اضافه گویی های کذب به ان رنگ ولعاب داده شده اما دوستان شما بر این باورند که هدف از تخریب ها نوعی تسویه حساب سیاسی و حتی آرمانی می باشد .متاسفانه سکوت جنابعالی بسیاری از نیروهای انقلابی را در مقام دفاع سر در گم نموده و فضای غالب بر پایه همان شایعات اولیه می چرخد. بنظر می رسد لازم است حضرتعالی که از باز ماندگان غافله شهدا می باشید و بهتر از بنده نوعی میدانید کمترین بهای انقلابیگری هزینه آبرو وحیثیتی می باشد در یک فرصت مناسب ضمن برائت از اصل سفر بابت این غفلت خانوادگی از پیشگاه ملت عذر خواهی تا زمینه تداوم و سو استفاده بیگانگان بسته شود. ویکبار دیگر خط شکنی کنید و خاکریز باب عذر خواهی از مردم در هنگام غفلت ها را بشکافید این کار برای نیروهای انقلاب در برابر عظمت انقلاب وآرمانهای والایش سهل و ساده است.

همانطوریکه عرض کردم و قطعا در جریات موج هجمه ها هستید موضوع انتقاد از یک سفر معمول هرچند چندش آور عبور کرده بلکه هدف فراتر از آن مرام و مسلک جریان مقتدر و پر تلاش و انقلابی را نشانه گرفته است.

🔸برای ما و دوستان انقلابی شما حاج باقر قالیباف همان جوان مو زرد دوران دفاع مقدس است که برای دفاع از انقلاب و تمامیت ارضی کشور در مقام فرمانده لشگر ۵ نصر خراسان در دوران دفاع مقدس حماسه های بزرگی برای این کشور و این مرزو بوم خلق نمود و بارها تا مرز شهادت پیش رفت. و اینگونه کج سلیقگیهای برخی از اعضای خانواده نمی تواند خللی در آن محبت و اعتمادها ایجاد کند .

🔸خدمات حاج باقر قالیباف بعداز جنگ هم در سپاه و بنیان نهادن نیروی هوایی سپاه و در نیروی انتظامی و در دوران شهرداری تهران که پایتخت کشور را مدرن و در تراز یک مرکز کشور پیشرفته ساخت اکنون پیش روی همگان است.

اجازه ندهید این لغزش هرچند کوچک موجب سو استفاده گردد.

🔸اینکه مردم ما نسبت به عملکرد مسئولین و اطرافین آنها حساس هستند یک اتفاق میمون و مبارک است زیرا آنها دوست ندارند به انقلاب و آرمانهای والای آن در اثر برخی کج سلیقگیها خدشه وارد شود.

 

ارادتمند شما

 

✍🏻علی محمد نظری

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


div id="div_eRasanehTrustseal_85706">