×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
سپاه مایع اقتدار کشور

🔸سپاه همیشه پیروز ما در اوج اقتدار است

 

🔸دوم اردیبهشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران را گرامی میداریم.

نهالی که در چهل وسه سال پیش توسط امام امت ( ره) کاشته شد ،به برکت خون شهیدانش امروز تبدیل به درخت تنومندی شده که علاوه بر صیانت از امنیت کشور در چهار چوب اهداف سازمانی تعریف شده به فضل الهی با سرعت غیر قابل باوری به یک وزنه سنگین جهانی تبدیل شده که در معادلات امنیتی بین المللی به هر طرفی رو کند کفه ترازو به آنسو سنگینی می کند.

این رشد و توانایی و ایستادن در اوج اقتدار در تاریخ کشور ما بی سابقه است و هر آنچه را که در تاریخ کهن و اسلام از نام آوری فرماندهان خوانده بودیم یکجا در سپاه تجلی پیدا نموده است. همینکه قدرتهای بزرگ از رویارویی با سپاه کم آوردند و در خفا وآشکار از قدرت نفوذ و هیبت آن می گویند و می ترسند خود بهترین گواه است.

🔸سپاه سرافراز پاسداران ،بر گرفته از مجموعه جوانان متعهد و پایبند به ارزشهای معنوی و دینی پیچ وخم های فراوانی را پشت سر گذاشت تا به اینجا رسیده است درزیر قله رفیعی که اکنون خیمه گاه پاسداران سرافراز است چشمه هایی از خون بهترین جوانان این مکتب جاری است که ضامن این رشد وبالندگی می باشد . پاسدارانیکه سینه خود را سپر حوادث این کشور و فرهنگ غنی آن نمودند و احیا مکتب اسلام ناب محمدی ( ص) را سر لوحه و خط ومش خود ترسیم نمودند ، صادقانه عمل کردند، مظلومانه به شهادت رسیدند، و مفتخرانه به اوج این روزها رسیدند.

امروز تربیت شدگان این مدرسه عشق مایه افتخار و سربلندی ایران اسلامی هستند و حتما نسل کنونی و نسل های آینده به وجود آنان به خود می بالند. خروجی این مکتب عشق و ایثار و معنویت و حماسه امثال شهید حاج قاسم سلیمانی و صدها فرمانده همفکر او بوده و هستند که معادلات جهانی را دگرگون نمودند.

🔸 امروز نام سپاه تقویت کننده روحیه و استقامت وپشتوانه ملل مظلوم است، همانطوریکه نام سپاه لرزه بر پشت دشمنان می اندازد.

نشانه عظمت و اقتدار سپاه ما در آن است که قدرتمندترین دشمنان او را تحریم . و پست ترین انسانها از آن تحریم استقبال می کنند.

سپاه نظم جهانی گذشته را برهم زده و با رویکرد انقلابی و پشتوانه یک ملت به بزرگی ایران شرایط جدیدی را در جهان ایجاد خواهد کرد تحریم سپاه نه تنها هیچ خللی در این راه مقدس ایجاد نخواهد نمود ، بلکه در تحقق اهداف سپاه سرعت بیشتری خواهد داد.

🌹 بر روح بلند امام امت ( ره ) درود می فرستیم و در برابر شهدا وایثارگران سر تعظیم فرود می آوریم.

 

✍🏻 علی محمد نظری

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


div id="div_eRasanehTrustseal_85706">