×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
سیلی محکم در عربستان و لرزه در کاخ سفید 

حملات هدفمند و گسترده یمن به عربستان و شعله ور شدن آتش در یکی از بزرگترین جزیره های شیشه ای و البته کانون فتنه های بزرگ سالهای اخیر منطقه چنان محکم بود که کاخ سفید سراسیمه بدنبال تصویب قطعنامه سازمان ملل برای پایان جنگ است .

این سیلی محکم نشان داد که عربستان بر پوسته ای از شیشه استوار است و چنانچه چند مرحله دیگر این حملات تداوم داشته باشد آتش خشم الهی کاخ های آل سعود را ویران خواهد نمود.

صدای این سیلی محکم جهان را متوجه نمود که اگر عاقلانه بحرانهای موجود را مدیریت وختم ننمایند . بحران انرژی ، مقدمه دیگر بحرانها خواهد بود ، واگر وضعیت صفوف برای تامین مایحتاج عمومی در اروپا تداوم داشته باشد در آینده نزدیک بسیاری از معادلات از کنترل خارج و جهان حوادث تلخی را تجربه خواهد کرد.

سیلی که سرخی آن در شهرهای عربستان شعله کشید. یک بیدار باش برای حکام و مدیریت جهانی است که نمی توان بی تفاوت از کنار قتل عام مردم بی دفاع یمن عبور کرد ولی برای برهم خوردن آرامش قاتلان در ریاض ماتم گرفت.

اتشی که دیشب بر جان حکام عربستان افتاد، سوزش آنقدر زیاد است که بخوبی متوجه شدن زجه مادران آن جوانانیکه نا حق و به سبک ناجوانمردانه گردن زده شدند و خون آنان سنگ فرشهای سرزمین امن الهی را سرخ نمود تا عرش الله رفت و حالا حالا ها باید تاوان این جنایت و دهها جنایت دیگر را پس دهند‌

صدای سیلی یمنیان که بر گوش متکبر ترین کشور عربی نوخته شد، خیلی از معادلات منطقه را تغییر می دهد . باید گوش بزنگ بود و رصد کرد تا متوجه شد که چقدر این سیلی محکم و ادب کننده بود.. این آخر و عاقبت ظلم است، ظلم کشوریکه دایه دار خادم حرمین شریفین است مضاعف تر از دیگران خواهد بود.

عربستان و آل سعود باید تاوان خیلی چیزها را پس بدهند. آنها یک ضلع مثلث شومی بوده وهستند که تمام جنایت و کشتارها و ویرانی و خرابیها و آوارگی زنان و کودکان و مردم منطقه در سالهای اخیر را بدنبال داشته و دارد.

 

🔸سرانجام اینکه عربستان با خوی ونیت فتنه گری در دامی افتاده که نجات آز آن فقط بستگی به لطف و مرحمت یمنی های مظلوم دارد . باید به استقامت آن ملت پایدار درود فرستاد . و ای کاش حکام عربستان به جای این همه شیطنت، با توجه به جایگاه معنوی کعبه و مدینه، این کشور را منادی صلح جهانی قرار میدادند و از این سرمایه خدا دادی درجهت آرامش و آسایش جهانیان بخصوص مسلمانان استفاده می کردند. تا هم شان و مرتبه حرمین شریفین را حفظ می نمودند و هم بجای ایجاد نفرت از کشور عربستان برای مردم آن سرزمین محبوبیت خلق میکردند.

این سرمایه عظیم الهی و خدا دادی باید همواره در جهت صلح و دوستی مسلمان هزینه گردد نه اینگونه تبدیل به بمب و موشک شود تا بر سر مظلوم ترین انسانهای روی زمین فرود آید.

 

✍🏻 علی محمد نظری

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


div id="div_eRasanehTrustseal_85706">