×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
شدیدترین برخورد با کاشت مواد مخدر

وظیفه همه ی ادارات مبارزه با مواد مخدر است

 

امسال شدت عمل در برخورد با متخلفین کشت مواد مخدر را نشان خواهیم داد

 

فرماندار دلفان در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر استعمال مواد مخدر را یک نوع خودکشی دانست و افزود: مصرف مواد مخدر یک بیماری خود خواسته است که افراد مبتلا به اراده خود به این دام افتاده و این افراد باید درس عبرتی باشند برای دیگران جهت دوری جستن از دام این بلای خانمان‌سوز.

 

وی بیان داشت: حتما امسال برخوردها شدیدتر از سالهای قبل خواهد بود و خلع قانونی نسبت به برخورد با متخلفین کشت مواد مخدر وجود ندارد و نهایت جریمه و مجازات را برای افراد متخلف در نظر خواهیم گرفت زیرا امسال شدت عمل را در برخورد با متخلفین کشت مواد مخدر نشان خواهیم داد.

 

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه ریشه اکثر مشکلات و معضلات جامعه به مصرف مواد مخدر بر میگردد، ما اجازه نابودی بیش از پیش فرزندانمان را به یک مشت افراد سودجو و فرصت طلب نخواهیم داد و در این خصوص نهایت توان خود را در برخورد با آنها خواهیم گذاشت.

 

اصغر قهرمانی اظهار داشت: تمام دستگاهها باید همکاری های لازم را در خصوص برخورد با متخلفین کشت گیاهان غیر مجاز بعمل آورند و قطعا در این راستا مردم نیز با ما هم صدا خواهند شد، چون اگر این موضوع ساده تلقی شود باعث گرفتاری های زیادی در جامعه خواهد شد و امنیت مردم در خطر خواهد بود.

 

فرماندار دلفان خاطر نشان کرد: تمامی ابزارآلاتی که در اراضی کشاورزی و ملی به عنوان استفاده برای کشت گیاهان غیرمجاز رویت شوند سریعا جمع آوری، ادواتشان توقیف و افراد متخلف نیز بازداشت می شوند در این خصوص با احدی تعارف نخواهیم داشت.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


div id="div_eRasanehTrustseal_85706">