×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مردم اوکراین تاوان چه چیزی را میدهند؟؟؟

🔸مردم اوکراین تاوان چه سیاستی را پس می دهند؟

 

🔸بدنبال تهاجم گسترده و برق آسای روسیه به کشور اوکراین آنچه که در اولین روز این تهاجم قابل درک وبسیار پند آموز می باشد نقش خیانت و ساده لوحی در مدیریت کشور داری می باشد.

اوکراین اگر توسط روسیه اشغال نظامی شود یا نه، سر منشا تحولات جدید در عرصه بین المللی شد. و‌تاریخ جهان بعد از این جنگ در همان مسیری که تاکنون می چرخید نخواهد چرخید . این جنگ سرنوشت و آینده بسیاری از کشورها را رقم خواهد زد همانطوریکه تا کنون هم شوک اقتصادی خود را وارد کرده.

🔸 سوال اساسی اینجاست، چه کسانی مسئول این حوادث خوشایند یا ناخوشایند هستند؟ آن جنتلمن هائیکه کت وشلوار آمریکا و غرب را به تن کردند و برای رسیدن به سراب جهنمی غرب تمام داشته های خود را حراج نمودند امروز شاهد قربانی و آواره شدن عمومی ملت خود هستند!

 

🔸مردم اوکراین باید سالها پیش که حکمرانان غربگرای آنان پشتوانه های عظیم تسلیحاتی حتی هسته ای خود را هدیه بازیگران سیاسی آمریکا و اروپا کردند زانوی غم به سینه می گرفتند . نه امروز که دستشان خالیست و در زیر زمین متروها دست به دعا بر داشته اند.!

غرش هواپیماها و بالگردهای روسی بر فراز تمام شهرهای اوکراین قبل از اینکه بدلیل خصومت وعقده تاریخی روسیه باشد . تاوان عملکرد حاکمان ذلیلی است که خشاب سربازان اوکراینی را خالی نمودند تا ژست مصالح جویی بخود بگیرند!

خیابان شهرهای اوکراین باید زیر شنی تانک ها ونفربر های زرهی روسیه نوردیده شود تا این نسل ونسلهای آینده اوکراین وشاید کل جهان مزه بسته های شیرینی و کادوهای آمریکا وغرب را تا ابد فراموش نکنند.

وقتی که ناتو و اتحادیه اروپا همانند دو لبه یک قیچی در حریم روسیه که تا دیروز پنجه در پنجه آنان گذاشته بود وبیش از نیم قرن جنگ سرد را در کارنامه خود دارند جولان می دهند وهل من مبارز می طلبند. باید می فهمیدند این درب همیشه بر این پاشنه نخواهد چرخید. و اولین قربانیان این سیاست کثیف مردم بی دفاع اوکراین خواهند بود. همه میدانند مقصد شما سیطره بر روسیه بود، اکنون چرا ناجوانمردانه اوکراین را تنها گذاشته و تنها سفارش می کنید مردم دعا کنند!

 

🔸البته نگارنده که خود طعم تلخ جنگ را چشیده است با شعله ور شدن جنگ به شدت مخالفم ویقین دارم که ممکن است آتش آن دامن همه را حتی خود پوتین سرمست را هم بگیرد. ولی از آنجا که میدانم آمریکا، ناتو، غرب، سازمان ملل وهر عنوان کوفت وزهر مار دیگری قادر نیست پوتین تضعیف شده دیروز در پروسه فروپاشی شوروی و مرد قدرتمند امروز اروپا را مهار کند به این مهم اشاره نمودم.

جنگ در اوکراین عبرتهای مهمی دارد اگر هنرپیشه های میدان سیاست از آن کلاه دیگری برای فریب مردم خود نسازند.

 

✍🏻 علی محمد نظری

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


div id="div_eRasanehTrustseal_85706">