×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مطالبه مردمی از دادستان عمومی و انقلاب لرستان

مطالبه مردم لرستان از دادستان استان برای برخورد قاطع با اراذل و اوباش

 

 

در روزهای اخیر و به دنبال انتشار کلیپی منزجرکننده از درگیری برخی اراذل و اوباش شهرستان خرم‌آباد که بازنشر وسیع در رسانه‌های کشور داشت مردم لرستان از دادستانی استان و دیگر نهادهای امنیتی و انتظامی درخواست برخورد سریع و قاطع دارند.

 

متاسفانه مشاهده شده که در چند وقت اخیر از اراذل و اوباش از رافت اسلامی قوه قضاییه سوء استفاده کرده و در فضای مجازی با گردنکشی و قدرت نمایی فضای نگران کننده را به وجود آورده اند.

 

ادامه این قدرت نمایی ها و گردن کشی ها می تواند برای جوانان و نوجوانانی که در فضای مجازی این کلیپ ها را مشاهده میکنند الگویی بد و تاثیرهای منفی اخلاقی داشته باشد.

 

بنا بر این از دادستان محترم لرستان انتظار می رود با قاطعیت تمام و بدون هیچ گونه اغماض و چشم پوشی هر چه سریعتر دستور صریح برای پیگیری و برخورد با اینگونه قضایا را صادر نموده و نتیجه برخورد با این افراد در رسانه‌های جمعی منتشر گردد و این افراد در سطح شهر چرخانده شوند تا عبرتی برای سایرین شود.

 

همچنین از نهادهای انتظامی و امنیتی از جمله اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات انتظار می رود با هماهنگی با قوه قضاییه تمامی افرادی که اینگونه با احساسات عمومی مردم بازی کرده و باعث بی آبرویی استان در سطح کشور می شوند برخورد لازم را داشته باشند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


div id="div_eRasanehTrustseal_85706">