×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان:اصحاب رسانه در آثار، قلم و کلام پشتیبان نظام هستند

اختتامیه نهمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان با حضور دکتر ستاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی، مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری و جمعی از اصحاب رسانه در سالن همایش های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد .

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان در حاشیه این مراسم گفت: نعمت نظام جمهوری اسلامی به عنوان یک ارمغان الهی برای مردم ایران زمین به شمار می رود و شکرانه این نعمت، پاسداری از آن است .

 

ستاری اظهار داشت: دشمنان نظام همواره به دنبال وارونه جلوه دادن حقایق هستند که این موضوع موجب اهمیت بیش از پیش اطلاع رسانی می شود و با توجه به جایگاهی که رسانه و مطبوعات در جنگ نرم دارد، بسیار مهم است سربازان این جبهه در ابعاد گوناگون مورد حمایت قرار گیرند .

 

وی خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه در کلام، قلم و آثارشان پشتیبان بسیار خوبی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و می توانند در جهاد تبیین پا به پای مسئولین در عرصه های مختلف به ویژه در این برهه از زمان که دشمنان هویت نظام را نشانه گرفته‌اند، حضور داشته باشند .

 

معاون استاندار لرستان افزود: موضوع حمایت از اصحاب رسانه توسط مسئولین و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان مورد تاکید قرار گرفته و دوستی و همدلی میان اصحاب رسانه و مسئولین، خنثی سازی تهاجم ترکیبی بر علیه نظام که مورد تاکید مقام معظم رهبری مدظله العالی بود را موجب می شود .

 

ستاری با اشاره به اینکه حمایت از اصحاب رسانه در دستور کار قرار دارد، ادامه داد: با توجه به در پیش بودن ایام پایانی سال به مدیران دستگاه های اجرایی استان تاکید شده که حداکثر تا ۱۵ اسفند ماه نسبت به پرداخت تمامی مطالبات خبرنگاران و اصحاب رسانه استان اقدام کنند .

 

وی با بیان اینکه مسئولین نباید رسانه گریز باشند، یادآورشد: با در نظر گرفتن اهمیت جایگاه اطلاع رسانی بسیار مهم است که دستگاه های اجرایی استان از ظرفیت اصحاب رسانه به عنوان مشاوران رسانه‌ای برای پیشبرد بهتر امور بهره گیری کنند .

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


div id="div_eRasanehTrustseal_85706">